Dit past toch niet bij elkaar?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Lunakim, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heeremeisje

heeremeisje Actief lid

29 nov 2013
    331
    0
    16
    Amsterdam
    Leuke namen, maar in combinatie met elkaar zou ik er persoonlijk niet snel voor kiezen.
    Maar wat ik wilde zeggen... Als je het érgens níet voor moet laten, is het wel voor de reacties van anderen. Als dit voor jullie dé namen zijn, moeten anderen er maar aan wennen hoor!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik vind het prima kunnen, helemaal omdat er meer kindjes zijn en het dus niet alleen Julian en Jolie zijn ;)

3. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het ook wel erg jut en jul, maar nog erger: bijna niet uit te spreken samen. :)

4. Lunakim

Lunakim Lid

31 dec 2010
    94
    6
    8
    #24 Lunakim, 23 okt 2015
    Laatst bewerkt: 23 okt 2015
    We hebben straks 4 kindjes waaronder dus een J.ulan en J.olie (er zit straks 5 jaar tussen ze)

5. Lunakim

Lunakim Lid

31 dec 2010
    94
    6
    8
    Ja het is voor ons wel DE naam, al het andere wat we tegen komen haalt het er niet bij.
    Ik weet dat je het niet moet laten voor andere maar ik vind het gewoon niet zo leuk als mensen denken, als ik de namen ergens roep, tjeee hoe hebben ze dat kunnen doen, of nog ergens dat ze denken dat mijn kinderen hetzelfde heten.

6. Lunakim

Lunakim Lid

31 dec 2010
    94
    6
    8
    Nou bijna niet te spreken valt in mijn ogen wel mee, oke het lijkt op elkaar maar de uitspraak (nederlands) is toch niet zo moeilijk lijkt mij?

7. Lunakim

Lunakim Lid

31 dec 2010
    94
    6
    8
    Maar leuk dat de meeste stemmen positief zijn, had ik niet verwacht eigenlijk. Als iemand het aan mij zou vragen zou ik zeggen, niet doen. Tot je zelf geen leukere naam kan vinden en zit je ineens met een dilemma ;)

Hoe zouden jullie J.ulan en J.olie uitspreken als je het ziet staan?

En nog meer meningen over de combinatie?

Andere optie zou evt Lana zijn (maar die haalt het voor ons niet bij J.olie) ;)

8. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Ik zou Jolie uitspreken als Zzjolie en dan zie ik er Julan bij staan en ga dat ook automatisch uitspreken met een Zzj aan het begin.

(Ju)Lan(a)... zie je 'm ook?

Maar even terug naar de uitspraak van Julan en Jolie. Als van begin af aan duidelijk is dat jullie het op z'n Nederlands uitspreken, dan nemen anderen dat meestal ook prima over en blijven ze niet eigenwijs Zzjolie zeggen. Lastig is het he?

Deel Deze Pagina