menstruatie na implanon

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door doppertje, 22 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doppertje

doppertje Lid

22 nov 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal ,

aan mijn huisarts heb ik helemaal niks , die zegt dat ik nog maar een poosje moet afwachten ..

10 september dit jaar heb ik mijn implanon na 3 jaar laten verwijderen , en nu is er een baby wens .
    19 oktober was ik voor het eerst weer ongesteld , en had verwacht na de ongeveer 28 dagen weer ongesteld te worden (16 november)
    die dag ben ik naar de arts gegaan met giga buikpijn en niet te houden krampen en kreeg te horen dat het menstruatieklachten zouden zijn, urine wees geen ontstekingen uit , al zat er klein beetje ( op het oog niet te zien) bloed in de urine . dat zou van mijn menstruatie zijn .
    nu is het onderhand einde dag 22e en nog steeds NIET ongesteld, en het voelt ook niet alsof ik het binnenkort ga worden. volgens de dok ben ik niet zwanger en mijn test de 18e kreeg ik ook een negatief berichtje op het schermpje.

wie herkent dit , weet hoe en wat en wat ik kan verwachten. want klussen is natuurlijk wel heel leuk maar ook wel handig als je weet wanneer je het meest moet klussen voor een babykansje , mijn vriend is namelijk iets verminderd vruchtbaar dus het is al lastig genoeg zonder bovenstaande :S

2. meike1234

meike1234 Actief lid

27 sep 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Tja dat is lastig.

Heel veel huisartsen zullen zeggen dat je aan het ontpillen bent. Je cyclus kan langer zijn of onregelmatig.

Maar mijn gyn zegt dat ontpillen nergens op slaat.

Je kunt niet veel doen. Ovulatie testen kun je wel doen. Maar als je onregelmatig bent. Kun je testen tot je een ons weegt. Temperaturen is ook nog een optie, alleen zie je dan achteraf wanneer je ei is geweest en hoe lang je LF is. Wel handig om inzicht in je cyclus te krijgen.

Suc6!

3. doppertje

doppertje Lid

22 nov 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de implanon kon ik er de klok op gelijk zetten . Had ik 3 en hele regelmatige cyclus.
    Nu nog steeds niet ongesteld en niet zwanger.. balen ..
    En ovulatie testen lijken mij niet zo strak idee zolang ik niet ongesteld ben geweest .
    Morgenochtend verplicht weer testen voor de dokter en dan belt hij me later terug.
    Ben benieuwd gelukkig vind de andere huisarts het wel raar dat ik helemaal niet menstrueer En wil verder kijken.
    En toch maar lekker vaak klussen voor goede kansen

Deel Deze Pagina