dit schiet niet op.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pattie007, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pattie007

pattie007 Actief lid

31 mei 2006
    201
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,

Mag ik even uitblazen?

Ik ben 17 april gestopt met de pil. Ik heb toen na 5 dagen een ongi gehad. Daarna dus niet meer. Ik zit nu dus al op 73 dagen.
    Heb wel een paar keer zeeeer licht roze afscheiding gehad en vorige week maandag 1 x bruine afscheiding en dinsdag ook. Hetwas dus echt niet rood-bruin maar bruin. Bleehh ik wordt liever gewoon ongi dan dit zeg!
    Ja ik weet dat het erbij hoort en dat het zeer waarschijnlijk ontpillen is, maar leuk is anders zeg maar!
    Heb ook al 3x een test gedaan naar die zijn negatief. de laatste was 2 weken geleden.

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Frustrerend kan dat zijn he?! Ik zit precies met hetzelfde hoor!! Alhoewel het bij mij dan wat korter geleden is dat ik met de pil ben gestopt, maar goed... Maar zou je voor de zekerheid niet nog 1 testje doen??? 't is toch alweer 2 weken verder.... Heel veel succes meid!!!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja erg vervelend he, maar ga er maar van uit dat het ontpillen is! Mijn langste cyclus na het stoppen met de pil duurde 186 :) :) :) dagen :(

4. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja het is inderdaad echt verschrikkelijk dat ontpillen. Echt een bende dan he die hormonen in je lijf. Ik ben 6 maanden later pas ongi geworden dat ik gestopt was met de pil.... :(

Deel Deze Pagina