Afgelopen nacht was ons meisje een beetje overstuur en duurde het ff voordat we haar stil hadden (10 min ofzo). Belt de buurvrouw op of dat we asjeblieft dat kind stil kunnen krijgen en of we ze wilde pakken maar ze was al lang bij ons. Ze begon ook te zeuren dat ze er al tijden niet van kan slapen en dat ze elke nacht wakker wordt omdat ze ligt te huilen en dat we er sneller naar toe moeten. Nou wil het zijn dat we als ze in de nacht gaat huilen we ze bijna altijd snel pakken, want meestal heeft ze dan honger/dorst en leg ik ze aan en dan is ze weer stil en slaapt verder. Wij willen in de nacht ook slapen. Ja ze slaapt meestal niet door maar ja daar kunnen wij niets aan doen en kindjes huilen nu eenmaal. Schijnbaar worden hun er bijna elke nacht wakker van (meestal wordt ze pas na 4 uur wakker en slaapt dan nog tot 6 a7 uur). Nu begon de buurvrouw dat we moesten praten want er was iets niet goed met onze meid, maar bij ons weten is alles prima. Zo, moest dit ff van me afschrijven. Echt belachelijk dat ze om half 5 in de nacht gaat bellen, kom dan overdag een keertje aan de deur ofzo om het te zeggen. Wij schrikken ons rot omdat we al denken dat er iets met familie is.
Fijn zo`n buuf die midden in de nacht gaat bellen! Inderdaad kan ze beter midden op de dag doen, dan kun je het er even over hebben met elkaar. Want 10 min. gehuil horen terwijl de buuf wilt slapen is erg irritant voor haar, maar wat jullie eraan (proberen te) doen hoort ze niet. Ze weet niet of jullie je dochter stil proberen te krijgen of met oordopjes gewoon verder slapen en jullie je kindje laten huilen totdat ze weer in slaap valt. Ik zou naar de buuf toe begrip tonen en zeggen dat jullie proberen de overlast te beperken voor haar en dat je het erg vervelend vindt voor haar. Zijn jullie huizen zo gehorig? Aantal weken geleden spookte onze dochter ook, maar de buren hebben het gelukkig nooit gehoord.
Belachelijk!!!!! Dan moeten ze hun slaapkamer maar beter isoleren. Baby's huilen nog eenmaal. Bah! Een gesprek lijkt me wel nuttig.
Pff wat een zeikerd! Vreselijk! Ik zou er ook direct klaar mee zijn als ze midden in de nacht gaat opbellen.
ja vervelend voor je buuf maar babys huilen nou eenmaal. niks van aantrekken hoor en ik zou al zeker niet bij het kleinste gemiep of gehuil van je baby metteen ernaar toe rennen omdat de buuf anders weer zou aanbellen. kom zeg.
Dan verhuisd ze maar naar de andere kant van de stad en naar een plek waar geen gezin woont met een baby. Midden in de nacht aanbellen, die is gek.
ik heb dat gehad toen we net de 1e nacht in ons nieuwe huis sliepen..onze zoon die moest wennen aan zn kamertje, logisch natuurlijk dus die werd wakker..naja wat overstuur enzo...maar inderdaad langer dan 10 min heeft t niet geduurd.. en ineens BOEM BOEM BOEM op de muur en heel hard schreeuwen van de buurvrouw: HOU OP!!STOPPEN!! ik denk och nou dan gaan we nog wat krijgen..dus ik ben de volgende dag erheen gegaan met een smoes om te vragen wanneer de containers bij de weg moesten,want ja dat wist ik niet.. en toen zei ik "oja nog even wat anders, ik hoop niet dat jullie veel last hebben van mijn zoontje, hij kan snachts nogalhuilen..'' maja hij moet gewoon wennen aan zijn nieuwe huis, nieuwe kamertje.. en de buurman reageerde heel gewoon zo van ja tuurlijk is logisch wij allemaal moeten wennen als we ergens nieuw zijn maar die buurvrouw die zei nix en keek me met een boos gezicht aan ...haha dus dan durfde ze niet..maar tis daarna gelukkig niet weer gebeurd..en ze zijn nu ook verhuisd
Abbey, mijn god wat associaal zo bonzen op de muren, jeetje mineetje, kan het niet op een volwassen en rustig manier aan de deur? Sommige mensen sporen niet hoor als ik zulke dingen lees. Gelukkig zijn ze verhuisd
Wat een onzin! Kinderen huilen nou eenmaal... Als jullie er snel bij zijn elke nacht, dan heeft zij geen reden tot klagen... Tip: de bouwmarkt heeft grote zakken met wegwerp oordopjes. Geef haar een grote zak, en zeg dat ze die maar in elke opening moet stoppen en ophouden met zeuren.
Dank je voor de reacties, idd baby's huilen nu eenmaal. Meestal is ze binnen 5 min stil en vannacht was het idd ff wat langer maar hadden we ze wel bij ons. Maar dat ze dan meteen begint over dat er iets niet goed is, nou ja zeg. Hebben zelf ook geen kinderen.