babygym

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jubbos, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

mama`s help, wat vinden jullie de ideale babygym....er is zoveel keus van goedkoop tot duur.....heb evt via mp die van fp rainforest is dat een goede of is een simpele houten ook goed?

ik kan dus niet kiezen!;)

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Het maakt echt geen bal uit welke je koopt! Een baby ziet echt niet of het een dure of goedkope is.... Koop er gewoon een die je mooi vindt of hoeveel geld je eraan uit wil geven. Alle babygym dingen komen allemaal op hetzelfde neer en prikkelen de zintuigen van je kind door verschillende voel dingetjes, knisperdingetjes, rammeldingetjes etc. Felle kleuren schijnen kinderen leuker te vinden (beter te zien) dan pastelkleuren.
    kijk ook naar: kan het in de was? Is het makkelijk afneembaar of op te bergen? Daar heb ik me op verkeken. Ik heb er 1 die niet in de was kan en het ding is al tig keer ondergespuugd....

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik het er hier een van de basic collectie van fisherprice.is goed zat.dis is meer zo iets van wat vind je zelf het mooist

4. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Wij hebben er 2: een nieuwe van chicco, met licht en geluid, en een oude (15 jaar oud, van mijn nichtje) zonder muziek enzo.

Die simpele oude is verreweg favoriet! Daar zit zo'n rammelding aan met een belletje erin en zo'n baletje dat je rond kan draaien. Die chicco vindt hij wel leuk, maar ik merk duidelijk verschil. Hij kiest liever die andere.

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wij hebben de RainForrest van FC en deze bevalt goed. Ik heb geen ervaring met andere c.q. goedkopere, maar mijn zoontje vindt het een leuk ding. Het leuke van deze vind ik dat er ook verschillende melodietjes in zitten en er lichtjes in zitten. Het is een hele uitgebreide babygym.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb een babygym van chico. En die vond ze vanaf 8 weken tot 6 maanden helemaal geweldig. Ding was niet zo duur, 30 euro, maar een hele goede koop geweest.

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik heb van Mp een speelboog met kleed van nijntje. Was een leuk ding omdat hij voordat hij ernaar kon grijpen al kon trappen tegen de bogen. Bij de opa's en oma's had hij eentje met allemaal lichtjes en geluiden en die is dus veel minder interessant dan een simpele met belletjes en knisper dingen. één muziekje is leuk, maar allemaal verschillende en al die lichtjes? Je kind is veel meer geïnteresseerd in knisper en belletjes. Idd ook de kleuren zijn belangrijk, omdat als hij nog niet kan grijpen, hij naar al die kleuren kan kijken. Hout is wel leuk, maar soms minder prikkelend. Belangrijk voor de keuze is te letten op geluidjes en vormen en kleur. Verder natuurlijk wat je zelf leuk vindt!

8. Hier ook die van Nijntje! Vooral het zonnetje vind ie helemaal geweldig :D

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Jaaa, ik was heel blij met dat ding, en zo makkelijk te wassen! En in het begin maar schoppen tegen dat ding, zodat hij helemaal scheef kwam te staan!! :p
    Nu is er hij er wel te oud voor, moet je nagaan hoe snel dat gaat. :(

10. Misschien kun je 'm de speeltjes los geven? Damien vind het zonnetje veel leuker om vast te houden dan wanneer ie hangt..
    Waarschijnlijk omdat ie er nog niet bij kan :p

Deel Deze Pagina