wie o we heeft er (zoveelste) hitte tip, overdag gaat het redelijk goed, maar het inslaap komen de laatste 2 dagen is een ramp. bloodleggen kan helaas niet ze heeft een spreidbroekje aan. (als het te erg word doe ik hem af maar liever niet) ik heb haar nu in een campingbedje op onze slaapkamer gelegd omdat die nu het koelst is. maar het is een drama, ze doet niks anders dan schreeuwen, heel zielig. maar ik wil haar niet te vaak eruit halen (in bed troosten werkt niet bij haar) anders maakt ze er straks een spelletje van , is ze heel goed in erg pienter
een nat koel washandje over het voorhoofdje / bolletje wil wel eens helpen . rayn laat hem niet liggen, die gaat er op sabbelen maar is dan wel rustig en valt wel uit eindelijk in slaap en das toch het doel he
misschien even lekker onder een lauwe douche..? voetjes onder de kraan ( temp zakt als je voeten afkoelen) even lekker frisse washand er overheen, zelf laten spelen met een koel washandje ( hier legt hij die altijd over zijn ogen heen hij slaapt altijd met iets over zijn ogen) mijn zoontje had het met drinken, kreeg hij het nog warmer van en dronk echt heel weinig, van te voren even hem afkoelen en hij dronk de fles weer leeg, misschien kun je ook ventilator aan zetten op de kamer ? wat je ook kunt doen is nu even lekker het raam ofzo openzetten dat het lekker door waait ( als je iets voor het raam ofzo hebt zitten of klamboe zodat ongedierte niet bij je dochter kan komen)
Hmm vorige keer dat het zo warm was.. was per ongeluk lotje meegeweest in het badje... dus toen had ze een nat popje mee in bed... werkte verrassend goed vandaag was het slaapdrama vooral overdag en toen hebben we haar er maar uit gehaald smiddags naar de speeltuin en ze was net zo moe dat ze bijna vanzelf naar bed ging
ik heb bijna altijd het raam open savonds bij haar, en ventilator al geprobeerd, maar het blijft boven de 27graden (torenventilator) om half 10 heb ik het opgegeven en ben buiten met haar gaan wandelen (hond mee) net om 10 uur op bed gelegd, haar tuttel gegeven en tot op heden geen kik gehoord, gelukkig dat washandje ga ik de volgende keer proberen, hopen dat het helpt(stom eigenlijk want dat deed ik vroeger zelf ook)