Dit vind ik echt raar....

Discussie in 'De lounge' gestart door Life in Pink, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Lullig en ondankbaar!

Zo heb ik eens iets gratis weggegeven (ook hier op het forum), biedt dezelfde persoon het een tijdje later te koop aan...... toen sprong ik ook zowat uit mijn vel!

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    :$:$:$

Dat is wel heel erg! Heb je haar er op aangesproken??

TS; erg jammer ja. Het lijkt toch een kleine moeite om even wat van je te laten horen. Maar zo te lezen komt het toch wel vaak voor! Dat verbaast me echt!:(

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik zou dat dus niet kunnen. Ik heb laatst ook een doos met mooie kleren gekregen, en diegene zij ook wat je niet kan gebruiken maak er iemand blij mee of verkoop het. Maar dat kan ik niet. Heb ik overigens ook gezegd hihi....vind het al super lief om wat te krijgen dan ga ik het niet nog eens weer verkopen. Maar het komt helaas wel voor want ik heb ook al eens wat van mij op mp zien staan helaas!

4. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat aso idd...niet zo netjes...

ik heb wel eens gehad dat iemand waarvan ik iets had gekocht er iets extra's bij had gedaan, een boekje geloof was dat ofzo, had ze dubbel. Heb toen via internet zo'n kaartje gestuuurd (zo'n emailkaartje) om nog even extra te bedanken (had ik gewoon via email ook gedaan)

Dus ik snap ook niet dat sommigen dat niks meer laten weten als ze iets gratis krijgen!Erg raar.

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wat vreselijk ondankbaar zeg, pff,

heb al wel eens wat gekregen van medeforumleden, en ben daar altijd zo dankbaar voor, en meld dat ook zeker, vaak wel meerdere keren. verschrikkelijk ondankbaar,

6. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    erg ondankbaar....

Deel Deze Pagina