Welke ouders/mamablaadjes lees jij en waarom juist die? Tot nu toe krijg ik WIJ Jonge Ouders, maar mijn gratis jaar is bijna om Ik vind die blaadjes wel leuk, dus ik ben me aan het oriënteren op de verschillende magazines die er zijn. Willen jullie in de poll aanvinken welke blaadjes jullie allemaal regelmatig lezen?
Mama!! Ik kan niet wachten tot ik in Nl ben en de Mama weer kan lezen!! Heerlijk; een partentingmagazine met style!
Ouders van Nu en Kinderen maar eigenlijk lees ik ze allemaal graag Ahoewel die Kek mama vind ik wat minder. Dat is toch beetje dat glamour blad? Nee dank je
Wij jonge ouders lees ik, dit krijgen we thuis gestuurd Van mijn schoonzus krijg ik ook weleens mama, dat is ook leuk om te lezen
Ik koop momenteel ouders van nu en kinderen, al weet ik uit ervaring dat dat op een gegeven moment gaat vervelen (jaar na geboorte ongeveer). Ik heb al wel een hele tijd een abbo op viva mama, die vind ik erg leuk. mama en kek mama vind ik echt minder
Ik vind zowel viva mama als mama leuk om te lezen. Kinderen en ouders van nu ook wel, maar ze vallen nogal vaak in de herhaling. Bovendien heb ik bij deze 2 tijdschriften het idee dat ze het opvullen met nutteloze of inhoudsloze artikelen.
J-M voor ouders... KEK ed. is echt niet mn ding en kinderen ken ik nu wel en ben ik een beetje ontgroeid.
Waar ik best van baal is dat in de WIJ Jonge Ouders de helft over zwangerschap gaat en dat ben ik al bijna 10 maanden niet meer. En ze vallen inderdaad veel in herhaling. Ik ben ook niet zo van de glamourbladen, dus de KEK mama en Viva mama en volgens mij ook Mama vallen denk ik voor mij af. Ik denk dat ik ze allemaal eens ga kopen, 1 stuk, en dan kijk of ik een abo wil. Of ik blijf ze los kopen.
Heb een abbo op de Ouders van nu en en koop meestal de Kinderen er nog wel bij...... Een ik krijg nog steeds heel af en toe een Wij jonge ouders terwijl mijn dochter al bijna 17 maanden is!!???? Weet ook niet waarom dat is.....
Ik heb een abonnement op groter groeien, dat past ook meer bij de fase waar Thijmen nu is (is geloof ik een soort voortzetting van Ouders van nu). JM vind ik nog te ver weg (dat gaat in principe over kinderen vanaf 4). Ik lees ook wel veel nog de Kinderen en de Ouders van Nu ook omdat ik voor mijn werk voor steunpunt hg op de hoogte wil blijven. Wij jonge ouders vond ik wel grappig, maar een beetje te simpel en te veel advertenties. Viva mama koop ik wel eens, maar is toch bijna altijd een teleurstelling. Spreekt me toch minder aan. Mama en Kek mama vind ik op zijn tijd wel grappig (al ben ik nu wel heel blij met mama-magazine want ze zullen in het novembernummer een inimini-stukje over steunpunt hg plaatsen ) maar sla ik ook vaak over eigenlijk.
eerder de wij jonge ouders en de ouders van nu nu de kinderen en viva mama ende vriendin heeft af en toe ook een apart blad over kinderen die lees ik ook. Vind de ouders van nu en de wij jonge ouders leuk tot je kindje 1 jaar is daarna vind ik de Kinderen leuk, is meer gericht op die leeftijd vanaf 1 jaar
WIJ omdat die gratis is Kinderen vind ik een erg leuk blad. mijn moeder las het ook toen ze zwanger was van mij en mijn broertje, en heeft alles bewaart! heb laatst jaargangen 85, 86, 87 gelezen, is zo vaag om te zien.. is mijn uurtje in de maand hoor, mijn kinderen op bed, kinderen lezen en even helemaal niks. de rest heb ik allemaal wel eens gelezen, maar vind ik niet leuk. ouders van nu gaat, als er echt niks anders is.
wij jonge ouders, en ouders van nu.. maar wij jonge ouders had ik gisteren voor het laatst en die heb ik ook niet meer verlengd.. ik vind bij alle twee deze bladen dat het grootste gedeelte over zwanger zijn en net geboren baby's gaat.. mijn dochter is bijna een jaar, dus vond het ook niet veel meer aan om te lezen.. welk blad is nu leuk om je op te abonneren?
Ik lees nu Kinderen, ben abonnee geworden dankzij de leuke aanbieding met de beeldbabyfoon en moet zeggen dat ik het een erg leuk blad vind. Ik hoop binnenkort ook Wij Jonge Ouders te gaan krijgen. Heb er al een aantal van mijn schoonzusje gelezen en moet zeggen dat ik dat blad ook wel leuk vind. De overige bladen heb ik niet zo vaak gelezen, dus kan er geen oordeel over vellen. Alleen Mama vind ik geen leuk blad, veel te Glossy-achtig.
Ik heb een abo op kinderen en koop de ouders van nu meestal los. O ja, de wij jonge ouders heb ik ook verlengd. Waarom? Smaak. Ik vind deze drie gewoon het leukst. Ik vind het heerlijk als ze weer in de brievenbus liggen. Echt een cadeautjes!
hier alleen ouders van nu en wij jonge ouders krijg ik nu weer omdat ik zwanger ben. verder koop ik soms viva mama, vind ik ook wel leuk blad. xx