Dit vind ik nou goede service!

Discussie in 'De lounge' gestart door penelopea, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

VAN DE PRENATAL??!!!! IK GA HET NIET GELOVEN jeetje wat heb ik een grafhekel een die winkel. service is hier ver te zoeken

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook een zeer goede ervaring met de Prenatal hoor!

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Hier ook! Buggy was kapot vlak voor de vakantie terwijl we em juist voor vakantie hadden gekocht. Kreeg ik een leenbuggy mee

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ja, ik met Vero Moda.

Had een shirt van only gekocht. Natuurlijk de kaartjes eruit geknipt en aangetrokken. Zit er halverwege de dag ineens een gaatje in thv mijn buik!

Ben teruggegaan en heb toen een nieuw shirtje meegekregen.

5. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Nou hier zijn ze dus echt wel toppie met de service! Ik kreeg zelfs 2 maanden de tijd om terug te komen met dat ding. Ze hadden een nieuwe voor me achter gelegd. Ook hebben ze nog nagekeken of er meer van die speeltjes terug waren gekomen, maar dat was niet zo. We worden helemaal op de hoogte gehouden, ook krijgen we de uitslag van het onderzoek naar dat kapotte ding, dus ik kan niet anders zeggen dan dat ik het toppie vind:D

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hm BCC niet zo mee eens in ons geval; vriend had zon frame gekocht waar je je wasmachine op zet; bccman liet t zien hoe t werkte (haalde em uit doos) en stopt hem dus niet terug wat mijn vriend dus niet gezien had....kreeg een lege doos mee, hij vond hem al heel licht vroeg het nog na of hij er zeker weten in zat (was dichtgeplakt weer) ja hoor zeker weten...vervolgens thuis ding eruit halen zit er niks in; terug naar winkel en lopen ze moeilijk te doen..uiteindelijk heeft ie zijn gelijk gekregen...

nou de goede service:
    Philadelphia; was paar jaar geleden zon actie met codes invullen op internet en kon je een mooie jamie oliver grill winnen. ik invullen had paar van die codes; staat er ineens gefeleiciteerd! ik superblij, maar na echt 3 seconden ofzo verandert het beeld in een jammer niks gewonnen, echt supervaag. Dus had Philadelphia gebeld, zei vroeg naar de tijden dat ik t ingevuld had enzo...en zeiden dat t waarschijnlijk een fout was...:( paar weken later krijg ik ineens de grillpan opgestuurd!:D

Deel Deze Pagina