Grrr..wil gewoon mijn ei niet missen deze ronde!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pindakoek, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Dit is de laatste ronde dat we het zelf gaan proberen en daarna gaat vriendlief zijn kwakkie inleveren in het ziekenhuis voor onderzoek. We hebben met elkaar afgesproken om deze ronde, zodra mijn ongi voorbij was, om de dag te klussen. Deze ronde temperatuur ik ook voor het eerst. Van het weekend dachten we 'even een dagje niet, dat kan toch wel'...nu loopt mijn temperatuur op en volgens sommige meiden op het forum zal ik mijn ei zondag gehad hebben. Zondag voelde ik wel speldenprikjes in mijn linker zij..dus het kan kloppen..ook gezien mijn temperatuur die momenteel aan het stijgen is. Nu hebben wij donderdagnacht en zondagnacht geklust..maken we dan nog een kans?? :(

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja hoor,zeker! Van ties voelde ik mijn ei sochtends, die nacht geklust en zwanger.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja hoor je maakt zeker nog kans:). Ik duim voor je!!

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ja hoor, het kan nog!

Succes!

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Let's hope so ;) Volgens FF heb ik mijn eitje 8 februari gehad..zit nu weer op de wachtbank :D

6. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    FF geeft wel een stippellijn aan dat betekend dat ie twijfelt gebruik je geen ovutesten? in combi met temp weet je zeker wanneer je ei is geweest, in ieder geval zou er een vooraadje klaar hebben gestaan, succes met wachten (vind ik altijd het vervelendste)

Deel Deze Pagina