Appie… ik heb dus heel vaak kapotte dingen zoals eieren of kwark omdat ze het verkeerd in het krat zetten. Ik vind dat echt zo kwalijk. Vooral ei geeft enorme troep.
Ik meld tegenwoordig alles bij AH (wordt hier ook bezorgd), is ook een leerpunt voor ze toch? hier wordt alles voor de koeling in een plastic zak geleverd trouwens, niet in een krat, ik zou het liever in een krat willen eerlijk gezged, die zakken zijn drama, pakken melk samen met de botersla, eierdoos erbovenop, en helemaal onderin, oh, daar is de brie
Dat is bij ons bij de Ah nooit, gaat altijd goed en ze zijn netjes. Maar de plus is hier altijd een verrassing of je überhaupt krijgt wat je besteld en of het dus nog heel is.
Dadels wist ik, die eten we ook nooit eigenlijk Maar ga nu dus wel even opletten als ik de volgende zak cashewnoten open trek
Jakkes. Kan ik ook niet zo goed tegen. Eens gehad bij de Intratuin. Jongste dochter had daar bij zo’n kidsmenu rozijntjes en zat er in dat doosje ook een levende made/ meelworm whatever. Ook zo goor. Heb ook weleens een mega beest in een appel gehad die ik opensneed. Krijg ik nu zoveel jaren later ook nog de kriebels van
Het is maar goed dat je niet altijd weet wat je (mee)eet Die ellende van kapotte spullen, niet de juiste artikelen of helemaal geen artikel maar wel betalen heeft mij heel snel doen besluiten gewoon zelf naar de winkel te gaan. Daarbij wil ik zelf mijn groenten en fruit zien en uitkiezen
Aan mij hebben ze dan een makkelijke klant. Ik meld zelden iets. Kost me teveel tijd en energie zulke dingen. Al snap ik wel dat mensen het zonde en een leerling vinden en dus melding maken.
2 klikken in de app onder de betreffende bestelling . Iets van een euro boeit me ook niet, maar vandaag was gewoon bijna 15€!
Ik denk dat we met z’n allen een heleboel beestjes (en dan heb ik het niet over koetjes etc) opeten in een jaar. Ik vind het niet zo schokkend in een natuurproduct eigenlijk. Als ie nou in een zak chips zou zitten ofzo. Maar ik snap wel dat je niet zoveel trek meer hebt in nootjes. Hopelijk heb je snel nieuwe zonder beestjes
Soms heb je wel eens een cashew die niet zo lekker smaakt, ken je dat? Heb nu gelijk het idee dat daar vast wat in zat
Ohh ja zo’n muffe. Stoffige . Mottige. nee serieus daar kijk ik dan in. Die zijn vaak wel wat donkerder of hebben zwarte plekken maar zijn wel echt nog noot. Maar die mik ik ook weg als ik het niet vertrouw. Heb ooit ook een cherrytomaat die van buiten perfect van kleur was en er puntgaaf uitzag in m’n mond gestopt. Volledig zompig en beschimmeld van binnen. Super bitter en HEEL VIES. Sindsdien snijd ik ze altijd door. zelfde een keer met een nectarine gehad. Had hem al half op en zag toen dat ie in het midden van binnen uit elkaar viel van de schimmel. Was gewoon poeder geworden. Sindsdien ook nooit meer zo los gegeten.
Ooooh en ik heb vandaag nog cashewnoten gegeten .. ik trek zulke dingen ook niet goed. Bij dadels komt het idd ook wel eens voor, dus deze maak ik altijd open. Gadverrrrr haha. Zo heb ik ooit gehad dat iemand een ei voor mij gebakken had en dat er gewoon een vlieg in zat. Dit zag ik pas toen ik al aan het eten was.. brr. Is natuurlijk wel anders, want die is er tijdens het bakken pas ingevlogen dus, maar GADVER.
Ik moet ook bijna elke week een melding maken. Verse Slagroom onderop of andere producten die een dunne bescherm laag hebben onderop proppen is niet handig. Ik zit helaas een jaar vast aan de ah maar soms denk ik ik stop bij jullie. Ik zit er al 4 jaar met bezorgen.
Hier wisselt het erg. Komen ze aanrijden en zijn ze eerst aan het rommelen achter in hun wagen, dan meestal geen problemen. Maar laatst kwam hij aanrijden en belde binnen een minuut aan... Dan weet ik al dat ze mijn boodschappen 5 straten eerder al gesorteerd hebben, dus idd alle koelspullen in die tassen, wat dan lekker door elkaar schuift... Die keer was dus de folie van een 500g bak stoofvlees er volledig af, de verpakking leeg en alle inhoud daarvan vond ik terug in o.a. 2 verspakketten, een bloemkool en gesmeerd op mijn pakken melk. En heel mijn keuken stonk nog de hele ochtend naar stoofvlees . Ik heb toen ook niet alleen die bak vlees gereclameerd, maar ook de andere spullen die ik niet even snel onder de kraan kon afspoelen. En heb dat allemaal gewoon als korting verrekend gekregen bij de volgende bestelling. Die keer ook echt in het opmerkingenveld een klachten achtergelaten, dat doe ik normaal niet. Ik hoop ook dat ze er iets mee doen en als feedback doorgeven aan de bezorgers.
Hier ook bezorging bij de appie en gaat meestal goed, en anders is het makkelijk opgelost. Zelfs een keer een hele tas koelverse (dure) producten gekregen die niet voor ons waren, die mochten we houden omdat ze de veiligheid niet meer konden garanderen nu het bij ons was geweest. Voor de mensen waarvoor het was minder leuk haha