Hoi dames, Ik heb vandaag wat modelkaartjes binnengekregen van geboortekaartjes.nl. Erg handig en leuk. Ook erg snel binnengekregen. Allemaal prima, todat ik een van de geboortjekaartjes in elkaar wil zetten. Het lukt gewoon niet Na ruim 20 minuten geprobeerd te hebben, begon ik me echt dom te voelen. Komt net mijn man thuis, die laat ik het kaartje zien en die snapt er ook geen drol van! We komen er niet uit. Het is een kaartje met voorop een waslijntje met kleertjes. En een van de kledingstukken moet je dus zelf vastzetten. En echt waar, we snappen er niks van Ik zal een foto van het kaartje plaatsen, misschien dat een van jullie het kaartje kent en wel weet hoe die in elkaar moet ?
De kaart bestaat uit 2 delen. Een binnenvel en een doorzichtig vel daarvoor. In dat doorzichtigvel zit een open vierkantje. En dan heb ik dat shirtje, maar daar zit niks aan wat in dat vierkantje past. Stoppen we de mouw erin, valt die er weer uit. En verder zitten er geen schuurrandjes aan, die we vergeten zijn ofzo. Camera is leeg, batterijen ben ik aan het opladen. Maak zo een foto.
Is het niet gewoon met van dat dikke plak spul opgeplakt inderdaad? Net zoals iemand hierboven al zei.. Misschien dat het gewoon een 3D iets is.. En dat het niet losbungelt, maar echt vast zit dus..
Dat is precies zo'n blokje/uitsparing om met zo'n 3D-plakkertje (voor kaartenmaken), te kunnen plakken. Maar denk dat ze die bij 1 voorbeeldkaartje gewoon niet bijleveren?
Maar weet je wat het allerergste is ? We vinden het kaartje toch tegenvallen Maar ik wil gewoon weten hoe dat ding in elkaar moet.
Ahhhh principe werk dus..... Ik heb heeeeeel bewust juist een kaartje uitgezocht waar niets geen geknip en geplak bij hoort want ben helemaal niet creatief...:x Als ik jou kaartje en dat truitje zie, denk ik dat het een productiefoutje is want er is niets om dat truitje aan te hangen... Laat je het nog even weten als je er uit bent...
Van welk merk is het kaartje? Heb namelijk hier wat boeken in huis liggen, misschien staat ie er tussen.
Wij hebben idd ook voor kaartjes gekozen die gewoon in 1x klaar zijn. leek/lijkt me echt niets om net bevallen te zijn en dan nog aan de knutsel moeten ook