Dames, Ik heb een onwijs leuk vogelhuisje gezien op internet bij een babykamer en vraag mij af waar ik dit vogelhuisje kan kopen. Heeft iemand enig idee??? ben er verliefd op
Zou het van de intratu.in kunnen zijn? Die hebben een collectie van Nat.uurlijk Yvon(Yvon Jaspers) Die prodiukten hebben allemaal lieve namen en zo' n stempel
Dit huisje is puur voor de sier. Er zijn, bij mijn weten, geen vogels die dit type huisje zullen gebruiken. Ieder type vogel heeft nl zijn eigen type huisje.
Piesinmnpanty.. Ik geloof ook niet dat ts hem wil gebruiken om de vogeltje te voorzien van een bedandbreakfast
haha nee klopt, het is echt voor de babykamer bedoelt thnx dames ik ga eens even snuffelen bij Intratuin.
Ik heb intratuin gebeld en ze krijgen ze volgende week weer binnen, jippie! Volgens mij kan je deze niet op internet bestellen?... zie nergens een webshop helaas.
Ja klopt helaas. Ze hebben nieuwe variant van "natuurlijk Yvon" lijn en daar staat welkom thuis op. opzich een heel leuk huisje ook maar wij weten het geslacht van de baby niet dus wil ook geen roze dakje. Heb Intratuin al mail gestuurd of er een vestiging is met de oude variant... maar helaas!