Borstvoeding en logeren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lotje02, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ons mannetje is nu bijna 8 maanden en omdat het komend weekend superdruk gaat worden in onze winkel, heeft m'n moeder aangeboden om hem komend weekend ( voor 3 dagen!!) op te halen, zodat wij onze handen vrij hebben. Ze verheugd zich al zolang op een weekend alleen met haar kleinzoon!
    Ik zit alleen een beetje met de voedingen. Hij krijgt nog 3-4 x per dag borstvoeding en zoveel heb ik niet meer in de vriezer. ( klusjesman had de stekker van de vriezer eruit getrokken en daardoor heb ik veel melk weg moeten gooien :() ik kan wel wat extra proberen te kolven maar ik wil m'n productie ook niet omhoog halen. Wat zouden jullie doen?? Toch wat extra kolven of afwisselen met poedermelk?

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik zou wat extra kolven. Met deze leeftijd is je productie wel redelijk stabiel dus omhoog halen zal niet zo snel meer gebeuren.

3. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat je extra kan kolven extra kolven, als je te kort komt aanvullen met kv.
    Je kleine voor het eerst 3 dagen weg is al zwaar genoeg volgens mij
    ;) En misschien kan je de 2de avond de melk die je nog gekolfd hebt op de dag dat hij weg is naar je moeder brengen?

4. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig zijn gisteren alle 3 de kinderen hier voor het eerst 1 nachtje naar opa en oma gegaan.. Hebben ze om 5 uur weggebracht ( draco kreeg om half 5 laatste voeding van mij..) om daarna rond half6 zijn groenten te krijgen en om 7 uur borstvoeding gehad van oma uit de fles 150cc .. Toen sliep hij ( ja natuurlijk bij oma wel haha) tot half 7 uur uit/door.. en heeft naarna om half 7 nog een fles gehad van 120cc en om 10 uur toen wij weer kwamen toevallig net nog een fles van 70cc gehad..

Ik heb zelf de avond om 10 uur gekolft en daarna niet meer.. had sochtends wel wat last ( maar uitgeslapen tot 9uur, heerlijk! ) maar gingen toch snel naar de kleine dus heb het aangekeken.
    Als ik last had gehad van stuwing, had ik meer gekolft maar naar mijn gevoel ging het prima.

Ik zou mijn kleine kindje icm borstvoeding ook niet langer willen missen maarja de oudere kinderen wilde zo graag logeren en wij zijn toevallig vandaag 7 jaar getrouwd dus even avondje uit was wel fijn!

Maar mijn tip is dan ook wel 1 nachtje misschien eerst even uitproberen en zou zeker nooit kunstvoeding gaan geven omdat je moeder/schoonmoeder zo graag het kindje 3 nachten bij haar wilt.. en je het anders niet red kwa voeding..

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dit inderdaad. Of misschien is het te ver weg, dat zou jammer zijn?
    Ik zou sowieso na de ochtendvoeding kolven, hiermee krijg je vast nog wel een paar voedingen bij elkaar.

En veel succes met het missen van je kleintje! Maar goed, als het zo druk is in de winkel gaat de tijd ook snel.. :p

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Mag je ook niet 1 voeding vervangen door een.bakje volle yoghurt?

Deel Deze Pagina