7maanden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door kleinmonster, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Gewoon omdat ik het even kwijt wil.
    Toen ik zwanger werdt dacht ik dat ik ong 3 maanden bv wilde geven. Onze jongen kwam een maand te vroeg en hebben wij nog een tijd sonde voeding moeten geven. Ik heb geen moment getwijfeld om te kolven hoe zwaar die periode ook was. Voeden duurde een uur en dan kolven en 2 uur later d volgende voeding.

Inmiddels is hij bijna 7 maanden en wil nog lang niet stoppen.

Ik vind het wel jammer dat er zoveel mensen zijn die het vreemd vinden dat ik nog bv geef.

2. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Je bent goed bezig! Top!
    En die mensen weten gewoon niet beter. Gewoon negeren.

3. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Goed gedaan! Zo heb ik het ook bij mijn oudste gedaan, 34 weken bij geboorte en dronk pas met 3 maanden alle voedingen bij mij. Mijn "streven" ging ook van 3 maanden naar 6 maanden en toen een jaar gevoed! Fijn hè, dat het nu zo goed lukt na die beroerde start :)

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Goed bezig! En lekker zo doorgaan :)

5. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    super dat het zo lekker loopt nu dat je nog niet wilt stoppen!

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Oudste dochter kwam ook maand te vroeg. Het duurde een maand voordat ze volledig aan de borst was. En wat ging het toen goed! :))
    Lekker genieten,je kindje groeit dankzij jouw melk! :)

7. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Geweldig! Zeker met zo'n start!
    Doe wat voor jou goed voelt en geniet van de bijzondere momenten!

8. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Dank jullie :)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat goed zeg dat jullie er al 7 maanden van genieten, lekker mee doorgaan hoor, wat je omgeving er ook van vindt!

Weet je, mensen weten pas wat t is om bv te geven als ze het zelf ook gedaan hebben! Voordat ik überhaupt zwanger was moest ik er echt niet aan denken en als er dan weer een moeder bij me op t werk kwam met dat ze t allemaal niet wist met de bv zei ik altijd: ga lekker over op kv, dat is net zo goed en zorgt voor een hoop minder problemen!

Ahum.... Jullie begrijpen vast wel dat dit advies never nooit meer uit mijn mond zal komen na 14.5 maand zelf bv te hebben gegeven!
    Vreselijk vond ik het om datzelfde advies te krijgen!!

Ik zal t de mensen die zo'n advies geven nooit kwalijk nemen omdat t onwetendheid is, maar als ik het ooit iemand van mijn collega's nog hoor zeggen, dan zal ik er wel degelijk op inspringen!

Nou geniet er nog lekker van voorlopig meis, je bent hartstikke goed bezig!!

10. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Super!
    En ja, mensen die het vreemd vinden klinkt heel bekend helaas. Negeren die handel :)

Deel Deze Pagina