Vandaag een extra echo gehad. Alles zag er heel goed uit met onze kleine spruit. Hij was alweer volop gegroeid. Bloedverlies is nu weg, mocht dit weer terug komen word ik doorgestuurd naar de gynaecoloog voor verder onderzoek. Voor nu gaan we duimen dat alles rustig blijft en gaan we weer proberen te genieten. Bedankt voor jullie interesse.
Misschien een laagliggende placenta. Had ik ook. De verloskundige en zelfdeff gene die de 20wk echo deed had het niet gezien de gyn die zag het.
Heb alle berichten even terug gelezen, wat heftig wat je allemaal mee hebt gemaakt, en wat fijn dat de rust terug is gekeerd en je blij bent met je zwangerschap. Ik wens je dan ook een hele goede fijne zwangerschap toe en als de kleine er eenmaal is komt alles wel op z'n pootjes terecht
Even een update omdat ik de laatste tijd via privéberichten de vraag krijg hoe het gaat met ons. Het gaat goed hier. Ik ben nu ruim 16 weken en vorige week hebben we te horen gekregen dat het een meisje wordt. Ze groeit goed en alle controles zijn zover volgens verwachting. Ik zit goed in mijn vel, ben gelukkig, heb geen enkele depressieve gevoelens meer gehad en ben oprecht blij met deze zwangerschap. Ik waardeer jullie interesse en probeer op zoveel mogelijk berichten te reageren. Nogmaals dank je wel!
Goed zo kletskoek! Fijn dat alles op z’n pootjes terecht komt zo. En goed dat je daar heel bewust over hebt nagedacht en gepraat samen. Geniet!
Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met dit meisje! Fijne zwangerschap toegewenst en veel geluk met dit meisje!!
TS ik zie in je onderschrift dat je inmiddels bevallen bent maar veel te vroeg. Gefeliciteerd en hopelijk gaat naar omstandigheden alles goed met jullie.