alles is duur!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Aquarius, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Wie heeft er tips waar je goedkoop een commode en wandelwagen kunt kopen.
    Mijn oude commode is aan vervanging toe en de wandelwagen stond in mijn auto toen ik een auto ongeluk heb gehad.
    Hier is dus niets meer van over.
    Hebben jullie tips waar het goedkoper is?
    Ik vindt alles zo ontzettend duur geworden t.o.v. 7 jaar geleden.

    x
    Aquarius
     
  2. Niet meer actief

    het is ook allemaal giga duur ben blij dat ik mijn kinderwagen van mn zus heb gehad en de kinderkamer konden we lenen van familie!!!
    anders had ik het ook nie meer geweten hoor!!!
    maar kijk is bij ikea en marktplaats enzo!!!
    let er alleen op dat je noooit voor betaald eerst kijken en dan pas betalen

    xxx
     
  3. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    het is zeker weten duur allemaal!
    ik heb het geluk gehad dat ik veel heb kunnen overnemen al van familie van mn vriend.
    baby-dump is ook wel goedkoop trouwens en anders marktplaats.nl of ebay??
    daar staan wel vaak leuke dingen voor niet duur en in goede staat!
    en anders kijken op de website van babydump of in de winkel van babydump.

    succes!!!!

    X!
     
  4. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    wij hebben ons kamertje van speurders af, ik vind het ook schrikbarend hoe duur alles is.
     
  5. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Met de commode zou ik het nog wel durven via marktplaats of zo.
    Maar de wandelwagen vindt ik toch al iets raars, vaak is er iets met zo'n ding gebeurt dat je pas merkt als je een flink stuk met de wandelwagen hebt gewandeld. Dan merk je dat hij naar links of rechts trekt.
     
  6. cindypascal

    cindypascal Actief lid

    26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik had geluk dat mijn ouders mijn eigen babykamer hadden bewaard, we hebben deze goed opgeschuurd en wit geverfd.
    het is echt leuk geworden en buiten wat verf kost het niets

    groetjes cindy
     
  7. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    De babykamer die ik heb staan is ook al meer dan 30 jaar oud, en deze heb ik 7 jaar terug al opgeknapt. Maar de commode is veels te laag als er een baby op verschoont krijg je het in je rug.
    Ik heb op marktplaats een hele fijne commode zien staan, maar hij vraag er nog € 100,00 voor, terwijl ik voordat geld net zo goed een nieuwe kan kopen.
    Het babybedje heb ik bij de 2de al kunnen vervangen, en de kast wordt nog steeds als kleerkast gebruikt door de jongste.
    Ik heb toendertijd voor het bedje, kast en commode (en wat losse spullen) nog geen 200,00 gulden betaald incl. opknappen.
    Daarom zal ik mij nu ook wel zo verschrokken zijn door de prijzen.
     
  8. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Het is inderdaad verschrikkelijk duur. Bij sommige winkels betaal je voor een rompertje zelfs boven de 15 euro. Belachelijk joh. Vind dat niet eens meer leuk winkelen.
    Omdat mijn moeder helemaal enthousiast is dat ze oma wordt..en mijn zusje ook helemaal door het dolle is..zijn ze voor dat ik kwam flink wezen shoppen. Dus ik heb eigenlijk al een behoorlijke uitzet. Ik ben ook niet van plan wegwerpluiers te gaan gebruiken dus ik heb ook al een hele serie katoenen luiers en alles wat erbij hoort hehe.
    Ook hebben mijn tante en mijn nicht nog zakken vol gegeven dus qua baby uitzet heb ik alles compleet.

    Sowiezo wil ik alleen een bedje en een box gaan kopen. In Turkije gebruiken ze over het algemeen geen commode..maar als ik er een voor een redelijke prijs kan kopen wil ik die ook misschien..
     
  9. bengel

    bengel Niet meer actief

    ik vind bij de wehkamp een babykamer heeeeeeeel mooi. (klassiek wit, echt hout, geen triplex!).en ik heb geen kast nodig ivm inbouwkasten in huis, dus voor ledikant en commode zou ik 550 euries kwijt zijn..

    nu nog eerst zwanger worden, en dan koop ik hem ... :)
     
  10. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    waar ik wel altijd voor zou kiezen is een ledikant dat uitschuifbaar is..dus natuurlijk veel langer meegaat dan een wieg. en als ik een commode zou kopen zou ik er eentje kopen die ik altijd daarna nog als gewoon kastje kan gebruiken..zoiets gaat dus nog jaaaren mee als het een beetje van goede kwaliteit is.
     
  11. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb een driewieler gekocht op marktplaats voor maar 130 euro en hij is perfect hoor. Ik kon eerst een andere kopen, maar heb het niet gedaan omdat ie er gewoon niet uit zag. Op internet zag ie er veel beter uit. Goed kijken...
    Ik heb een X-Adventura en ze hebben 'm maar een jaar gebruikt.
    Heb het gewoon getroffen want deze mensen waren erg zuinig op hun spullen. Kreeg alles ook in de originele zakken mee... :D
     
  12. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Duur allemaal, ja zeker! Wij hebben dan ook flink gespaard om alles te kunnen kopen, naar onze zin. Het zijn echt enorme bedragen hé?

    Een kinderkamer kan idd wel 2dehands. Met een kinderwagen zou ik dat niet doen hoor. Net zoals je zelf zegt, er kan iets mis mee zijn.

    Suc6 met speuren naar goedkopere dingen!
     
  13. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wij hebben onze meubeltjes bij Ikea gehaald.
    Is stukken goedkoper dan die standaard babyzaken. Heb foto's in mijn album staan.

    En hebben onze kinderwagen voor een leuke aanbiedingsprijs bij de Praxis gekocht voor 180 euries. Dus gewoon maar s van die folders in de gaten houden.
    Blokker heeft soms ook mooie wandelwagens in de aanbieding. Succes!!
     
  14. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik zag dat je ook een oud ledikantje had. Zo'n soort heb ik eerst ook gehad maar toen de kleinste zich begon op te trekken kieperde hij eruit. Heb toen toch maar goedkoop een nieuwe gekocht.
     
  15. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja klopt, dat is mijn oude.
    Hij is ook best laag.
    Hij is gelukkig wel erg stevig!
    We zien het strax wel. En anders kopen we er een bij!! Hebben ze ook goedkoop bij Ikea trouwens!
     
  16. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    Mieki, wat gaaf! Jij hebt dezelfde kast gekocht als commode die ik ook heb en over de grote kast twijfel ik nog omdat ze in dezelfde serie ook een kleinere hebben die ik persoonlijk vriendelijker vind voor in de babykamer :)
    En ja ook het bedje ga ik bij Ikea vandaan toveren voor 79 euro :) Zo ben ik voor een kleine 400 euro klaat. Nog veel geld btw :)
    En kinderwagen heb ik van mijn ouders gekregen, da's het voordeel bij de eerste!
     
  17. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    misschien via ebay of kapaza of speurders of 2dehands ofzo maar ik denk wel dat het allemaal 2dehands spullen zijn maar moest je dat niet erg vinden kan je daar eens zoeken

    groetjes Talia
     
  18. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het is idd allemaal ontzettend duur. We gaan ook voor meubels kijken die we lang kunnen gebruiken, ook als het kindje groter wordt. Dus niet van die typische babyspullen. Maar ja, het blijft best een grote uitgave. We zijn er nu ook voor aan het sparen.

    Pim
     
  19. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Ik heb mijn kamertje via spreurders , een ledikantje , kast en een commode voor 125 euro .Maar je moet maar net mazzel hebben .
    en me kinderwagen was wel wat duurder maar die heb ik wel nieuw gekocht bij baby dump .

    yvonne
     
  20. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb het bedje 2e hands, voor maar 30 euro!!
    We kregen er gratis een commode (kleine) bij.
    De commode komt van babydump, 125 euro.
    Kinderwagen hebben wij wel 2e hands gekocht, als ik er twijfels bij gehad had dan hadden we het wel niet gedaan, maar heel betrouwbaar en die mensen zeiden als je nog vragen hebt of er is iets dan bel je maar enz.
    We hebben alleen nog geen kast.
    Alles past trouwens wel bij elkaar.
    (alles wit)
     

Deel Deze Pagina