Beste meiden, Ik was 12 januari voor het laatst ongesteld geweest, deze maand was ik bijna 6 dagen overtijd. Het begon met een heeeeel klein beetje bruinige afscheiding. vervolgens had ik een inlegkruisje voor de helft vol. daarna werd het steeds minder, ik heb niet echt rood bloed gehad alleen maar bruin bloed. Ik had een test gedaan omdat ik overtijd was en op die test was een licht positief streepje te zien, nu vandaag heb ik weer getest en ik zie dus weer een licht plusje + ( getest met 2 verschillende) En ik heb ook geen symptomen gehad van ongesteldheid, ja misschien 1 dagje beetje dat zeurderige maar verder niets! Nu ook verder geen last, alleen onwijze vreetbuien en mijn buik is opgezet en een beetje last van mijn darmen Wat denken jullie? Ik heb nog geen foto
Maar het streepje was wel heel erg licht en nu is die streep p een andere test ietsie donkerder maar niet veel
Streep is een streep, dus ook een heeeeel licht streepje! Toen ik positief testte van Lena was het streepje na een paar uur weer weg en ook heel licht. Gefeliciteerd, zou ik zeggen. Twee testen kunnen zich niet vergissen of je voor de gek houden toch? Als ie niet positief is zie je die streepjes niet hoor meid! Dusseh... wow!
ik durf het ook bijna niet te geloven haha! Maar ik zal proberen om er een foto van te maken. Ik heb ook steeds het idee dat ik leegloop aan de onderkant, hoort dat er ook bij?
leegloop met afscheiding bedoel je? dat is heel normaal. kzie duidelijk een + op je test.. dus gefeliciteeeeeerd
Haha meid een onduidelijke foto, met kunstlicht, een grote flits en je streepje is nog te zien? Van harte! Hoe positief wil je je test hebben?