heb een dringend vraagje! had zo'n platte stickskes bestelt via babyboomshop zijn dezelfde zoals je bij matcare kan bestellen! waar je mag dompelen tot het woordje MAX 1° ik heb een heeeeeeeeele lichte streep, je ziet ze maar goed int licht, zo licht is het! is dat dan ook positief! 2° komen daar indrooglijnen op? of blijven dze spierwit ook de dag erna? heb een hele onregelmatige cyclus, de korste was 28 de langste 38 dus mss heb ik mn ei veel later gehad dat op mn banner kwam! maar heb last van veel witverlies, niks van ongi pijn! heb op 07/02, 08/02, 09/02, 10/02 roos slijmverlies gehad liefs
Hoi, Ik hoop dat het het raak word, maar waarom zet je geen foto van de platte stickskes bij jou album dan kunnen wij het ook goed bekijken, Groetjes, ANGEL24
hey ik heb met die van matcare nooit geen problemen met vals posi of indroog lijntjes ik denk dat als je 2 streepjes hebt het wel posi is maar je Cstreep moet wel echt donker zijn anders is ie nie goed . ik zou er morgen vroeg dan nog eentje doen ! ps zet de foto's er dan op dan kunnen we mee kijken
ok das jammer ik zou toch nog even een andere doen als de C streep ook zo licht is want anders gelt ie niet
hey lisa nee de controle streep is echt donker! straks een predictor test gaan halen! maar denk als die testen al super licht zijn dat de predictor test nega gaat aantonen! liefs
Hey meid, Ik hoop voor je dat je straks een duidelijker positieve test in je handen krijgt. Ben erg benieuwd..
De testen van Babyboomshop zijn NIET hetzelfde als die van Matcare. Ik weet het toevallig omdat ik beiden in m'n bezit heb. De testen van Matcare zijn blauw, die van Babyboomshop groen. Ben wel beniewd!
ow haha sorry ik heb er ook nog eentje moet wel opletten da ik niet te vroeg test want dan kan ik m weggooien . maar tis zo moeilijk om je in te houden