Wij willen dit eten maar er zit zalm in uit de diepvries Vacuüm verpakt en crème fraîche Zalm met basilicum en krieltjes Fusion, hoofdgerecht, 4 personen Bereidingstijd in minuten 30 bereiden Bevat per eenpersoonsportie energie 760 kCal - eiwit 34 g vet 50 g - koolhydraten 43 g Ingrediënten 4 eetlepels olijfolie 700 g krieltjes 500 g sperziebonen schoongemaakt 500 g broccoli in roosjes en stukjes 125 ml crème fraîche 1 zakje verse basilicum (15 g) 4 zalmmoten Materialen grillpan, staafmixer of keukenmachine Bereiden Verwarm 2 eetlepels olie in een grote koekenpan of braadpan en bak de krieltjes hierin in 20-25 minuten goudbruin en gaar. Meng de sperziebonen met de broccoli en kook deze in 5-7 minuten beetgaar. Maal de crème fraîche met de olijfolie, het basilicum, zout en peper fijn met de staafmixer of in de keukenmachine. Wrijf de zalmmoten in met zout, peper en kwast ze in met olie. Verhit een grillpan of koekenpan. Gril of bak de zalmmoten in 2-3 minuten aan iedere zijde mooi bruin. Serveer de zalm naast de groenten, schenk de basilicumsaus ernaast. Geef de krieltjes erbij.
Volgens mij wel, je kan het over al kopen. Bij DEEN, Aldi, Lidl. Ze liggen in de diepvries per 2 verpakt
Maar is dat dan vacuum? dat is toch gewoon ingevroren dan, net als heel veel ander vlees, ik weet het ook niet hoor, ik hou niet van zalm Nou ja en anders koopt ze ze toch iig niet vacuum verpakt.
Hey popje, dit mag je gewoon eten hoor. Aangezien je de zalm gaar maakt is het geen probleem. Of het nou vaccum verpakt is of niet, zolang je het maar niet rauw eet. Eet smakelijk!
Zalm uit de diepvries is niet vaccuum verpakt hoor! Bovendien wordt de zalm verhit, dus al zou het vaccuum verpakt zijn, als je het verhit gaan de eventuele bacterien dood. Ik heb deze week nog een zalmmooit gegeten. Van Iglo, uit de diepvries.