Sinds een paar dagen wil mijn zoon 's avonds en 's nachts niet slapen. Als hij 's morgens niet heeft geslapen, wil hij wel slapen, maar anders niet. Nou heb ik hem vanmorgen wakker gehouden, maar dan wil hij slecht eten om 11.30 uur. En nu ligt hij dus te slapen. Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat. En hoe vermaak je je kind de hele morgen? Graag jullie slaapritme.
ik heb het slaapritme van noa een tijdje terug ook verandert. ze slaapt nu 1x op de dag om 12 uur naar haar broodje en dan s'avonds pas weer. ik ga s'morgens met haar boodschappen doen en naar de markt of lekker wandelen of fietsen en ik laat haar hier in huis lekker spelen, de dag is altijd zo om.
Merel slaapt alleen tussen de middag nog. Tussen 11.30 en 14.00 slaapt ze soms 2 uur, soms een half uur, heel wisselend. 's Morgens gaan we altijd boodschappen doen of wandelen of de stad in. Ik vind juist de middag zo lang af en toe. Vandaag sliep ze maar een half uurtje en om half 1 wakker. Voordat het dan 19.00 uur is...pffff, kan lang duren (vooral als ze zo huilerig is als vandaag.) Ik probeer zoveel mogelijk te doen. Fietsen, wandelen, op visite, naar de kinderboerderij, stadten,voorlezen, tv kijken, zingen,enz.