Dit wil ik helemaal niet!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pim, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nou ja, dan hoop ik te lezen dat je overtijd bent en kan ik de uitslag na je testen nog lekker meepikken....hoop dat ik met je mee mag testen ;)
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi Pim,

    Ik snap heel goed dat je er nu mee bezig bent! Logisch toch! ;)
    Ik ga voor je duimen dat je gevoel helemaal klopt!!! :D

    Groetjes,
    Daan
     
  3. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi Pim,

    Jji ook heel veel sterkte met afwachten ;)
    Ik duim voor je dat je zwanger bent, en hoop dat je je hoofd op iets anders kan zetten deze week.

    Liefs van Lynn
     
  4. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    logish hoor dat je niet goed afstand kan nemen bij het wachten.
    je hebt het gevoel dat je vorige keer ook had en dan is het moeilijk hoor..

    maar moet bekennen dat dit bij mij best goed lukt doe gewoon lekker normaal en als eenmaal het weekende is geweest ..................
    dan ga ik eens kijken hoe het voelt allemaal jajahaha.
    maar goed sterkte met je wachtdagen en maak er wat gezelligs van gaat je tijd lekker vlug.
    romantisch etentje met manlief morgenaaf of zo enz enz..
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ha Lieke, ik kom mijn tijd wel goed door hoor!
    Druk weekend (verjaardagen etc) en volgende week veel te doen op m'n werk en dan zullen we allebei in de loop van de week merken of we we weer een ronde verder gaan of niet..!

    Pim
     
  6. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Pim, ik weet wat je voelt want ik voel me ook zo. Ik wil weer heel graag zwanger worden, maar ik wil er niet te obsessief mee bezig zijn uit angst voor een teleurstelling. Maar ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik denk dat mijn borsten zacht en zwaar aanvoelen, dat ik kramp in mijn onderbuik heb, of toenemende honger.
    En dan probeer ik mezelf aan te praten dat ik het mezelf maar verbeeld. Ook heb ik af en toe zoiets van: stel dat ik zwanger ben, dan voel ik nu nog niets en vorige keer - voor de miskraam - had ik ook bijna geen zwangerschapssymptomen. Zou het dan niet weer misgaan?.

    Dus ik moet mezelf echt dwingen om die gedachten uit mijn hoofd te bannen. Heel herkenbaar dus!

    Groetjes, Wendy
     
  7. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Pim,
    Ik snap het heel goed hoor! Je hoopt dat je zwanger bent maar wilt daar voor je gevoel ook weer niet teveel mee bezig zijn. Om jezelf voor weer een teleurstelling te behoeden. Tenminste zo voel ik het.
    Nog even (nou ja, dagen duren nou natuurlijk lang) en je kan testen.
    Ben zeer benieuwd!
    Liefs, Gina :D
     

Deel Deze Pagina