Sperma :oops:

Discussion in 'Zwanger worden' started by nadia1981dunja, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nadia1981dunja

nadia1981dunja Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik geloof dat het al eerder gevraagd is maar ik had even geen zin om terug te zoeken. Vandaar een nieuw topic.

Hoe zit het nou als:

Je na de sex meteen naar het toilet gaat om te plassen. Ik verlies altijd meteen een hoop sperma, valt zo 'plop' in het toilet...........

Heb ik dan niet teveel verloren om zwanger te worden? Mijn hubbie zegt altijd : Volgens mij is dat niet goed hoor dat je zoveel verliest......... :(

Groetjes Nadia

2. Tineke

Tineke Actief lid

Nov 10, 2006
    269
    0
    0
    de goeie zaad celletjes die zwemmen toch wel ;)

Het meeste wat je verliest is het vocht volgens mij

Groetjes,
    Tineke

3. nadia1981dunja

maar het is altijd best wel veel..........

4. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    er zit altijd veel voorvocht bij de sperma vind ik.
    ik ga niet gelijk naar de wc maar voel het er wel uitlopen

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    het is niet alleen sperma.. maar ook jouw vocht.

Maar het kan geen kwaad.

6. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

Oct 4, 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    Ah gelukkig..
    ik kan me nog iets herinneren dat ik met mn benen gesloten en in de lucht (op een kussen natuurlijk ;) ) een half uur heb liggen wachten.. en ik moest zooooo nodig plassen maar ik had ergens gelezen dat je dat beter niet kon doen..

2 week later was ik ongi ;)

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    precies.. het maakt niks uit.

en plassen hoor als je moet.. zeker als je vatbaar bent voor blaasontsteking.. ik zelf ga nooit direct plassen en heb nog nooit blaasonsteking gehad.

8. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

Oct 4, 2006
    125
    0
    0
    Gerwen
    Daar heb je gelijk in Natas.. ik ben erg vatbaar voor blaasontstekingen en als ik ook niet ga wanneer ik moet heb ik er direct eentje te pakken (Een blaasontsteking) gelukkig valt het altijd wel mee en is het na 1 a 2 dagen weer weg.. maar toch beter voorkomen dan genezen!
    Dus dames:

VRIJ verstandig, PLAS optijd! ;)

9. nadia1981dunja

Hihihi, ik had vorige keer............moet er ineens aan denken..........

Lag net als jij EsraMaria met mijn benen in de lucht en mn kont op een kussen.............kwamen er allemaal scheetgeluidjes uit mn muts............hahahaha, ik heb zo verschrikkelijk moeten lachen. Allemaal lucht wat erin gekomen was!

zo eff tussendoor hoor, heeft niets met dit topic te maken haha!

Maarreh hebben jullie dat dan ook dat je zoveel verliest?

10. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

Oct 4, 2006
    125
    0
    0
    Gerwen
    Hahaha...

Die geluidjes zijn herkenbaar ;) mijn vriend ligt altijd helemaal in een deuk.. en de hoeveelheid is ook herkenbaar .. :rolleyes:

11. Niet meer actief

Bij mij is het ook allebei herkenbaar. De geluidjes dus :D en de hoeveelheid die eruit komt. Soms hoor je gewoon een plonsje in de wc als het eruit loopt. :(

12. nadia1981dunja

Ja precies Linda!

Hihihi, wel grappig dat meer meiden dat hebben dat geluid. En wat betreft sperma "lekken" ik ben blij dat dat ook normaal is.

Ja je haalt je soms echt gekke dingen in je hoofd ben ik nu achter....

Groetjes Nadia

13. Niet meer actief

Ik lek ook altijd meteen :D lekker romantisch maar plassen is inderdaad wel goed na de sex ...

HAd soms ook wel het idee dat alles er meteen uitgaat dan haha maar das dus niet zo (few..)

14. hallo,

Het is niet van belang dat je blijft liggen. Ben bij een vk geweest voor info gesprek en die vertelde dat het een fabeltje is. En het is veel frisser om naar de wc te gaan. Ik had vroeger een vriendin die heel vaak een blaasontsteking had (idere maand) en de dokter heeft haar het zelfs aangeraden.

15. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

Nov 13, 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Hoi dames

Als ik niet ga plassen na het klussen, heb ik de volgende dag een blaasontsteking. Ik heb er ongeveer 10 in een jaar, waarbij het bloed eruit spuit, dus niet plassen is voor mij al geen optie!

Ik was er ook bang voor dat ik zo al het zaad er weer uitplaste, dus bij mijn nieuwe receptje peniciline voor een blaasontsteking, maar even aan de arts gevraagd. Hij vertelde dat het niks uitmaakt. De snelle zwemmers komen er toch wel!

Mijn vriend is Ned. kampioen lange baan zwemmen geweest, maar zijn eigen zwemmers willen nog niet erg! ;)

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik heb het altijd als me vriend en ik op z'n hondjes doen die scheetjes uit me muts dan kijk ik me vriend aan dan liggen we gelijk helemaal dubbel van het lachen maar ik voel het ook uitlopen hoor

Denk dat het gewoon normaal is anders weet ik het ook niet

mijn nod is 15 dec

17. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    hahaha...

Maar om terug te komen op de topic vraag; ik blijf wel altijd even liggen met de benen omhoog. Ik denk dat het ook niet voor niets is dat men dat doet in de medische molen. Verplicht kwartier blijven liggen... maar aan de andere kant.. ben ook nog steeds niet zwanger.. hahaha.. (nee, is eigenlijk niet grappig..)

18. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hello ladies,

ongegeneerd babbelen over mutsen en scheetjes - ik zit hier toch te lachen achter die pc, hahaha!

Ik blijf even liggen, maar moet daarna toch echt naar de wc. Ik lek meteen, trouwens. Dus gaat er een handdoekje onder m'n derriere en blijf ik gewoon even liggen. Met de benen in de lucht? 1 keer gedaan en toen meteen ijsvoeten en slaapkuiten :)

Dat heb je nu eenmaal in een kil, houten huis...

19. nadia1981dunja

Hahahahahahahaaha :) :D

Weet je wat dan nog erger is! Het is niets dat je er beide om moet lachen maar er loopt meteen nog meer sperma uit!

Share This Page