Ik ben zo blij! Enige tijd geleden schreef ik dat ik mijn kinderwens in de koelkast moest zetten, omdat ik een operatie zou krijgen begin dit jaar. Nu ben ik inmiddels al geholpen en ben net bezig met herstellen. Het leuke nieuwtje van de chirurg maakte mij extra blij - behalve dat ik zo lekker snel geholpen was - de verplichte wachttijd van 4 tot 6 maanden ivm kans op littekenbreuk is bijgesteld naar beneden. We mogen eigenlijk meteen weer beginnen met kindjes maken. Weet niet of het al zo verstandig is om deze maand volop 'aan de slag' te gaan (heb een operatie in buikgebied gehad), maar vanaf volgende maand kan het zeker. Dat is nog eens een opsteker, ik had gedacht dat ik pas het voorjaar weer de condooms de deur uit mocht gooien!
Dank jullie wel.... Ik heb in de tussenliggende maanden (vanaf moment stop in augustus tot nu) niet stilgezeten. Aangezien ik toch elke dag mijn temperatuur moest opmeten van de dokter, heb ik meteen meer inzicht gekregen in mijn cyclus. Eigenlijk wil ik mijn komende periode al benutten, maar ik denk dat vriend niet durft. Is bang dat er vanalles stuk gaat daarbinnen... hihihih... Nou ja, een maandje langer wachten maakt me niet zo erg uit! Hoop dat ik hier snel kan meekletsen over verschijnselen en NOD's!
Dat is zeker goed nieuws. Ik hoop voor je dat je nu snel een positieve test zal hebben. Groetjes Jolie