dit wil ik toch even kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door mv3hartendiefjes, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb je een pb gestuurd

2. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    wat lief van iedereen. ik wil ook altijd zoveel mogelijk mensen helpen maar ben al 2x bedrogen op t forum, voor 1 iets gekocht wat ze zocht waar ze me mee liet zitten en een 2de die het niet breed had, waar veel is heen gegaan en mij met de verzendkosten heeft laten zitten en dit was niet zuinig, maar mocht je wat nodig hebben dan hoor ik het graag.

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

vind het echt allemaal zo super lief
    echt lieve forum leden jeetje ik ben echt maar ook echt helemaal stil geslagen met jullie super lieve daden

sneeuwpop jeetje meid dat is pas erg
    nee ik ben niet zo en ik heb ook altijd mensen geholpen toen ik het allemaal nog kon
    ben ook vaak bedrogen maar ik bleef mijn hart op het goede plaats behouden en dacht altijd dat er niet zo veel mensen waren die er misbruik van maken
    vind dat heel erg
    alle gegeven kleding die te klein worden zal ik ook hier altijd gratis aanbieden ben al super blij dat hier zulke lieve mensen zijn die mij iets geven poeh ben er nu nog stil van en heb echt even een traantje gelaten:)

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wat super voor je meid! Echt waar, wat fijn dat er nog zulke mensen zijn!
    Ik ben vorig jaar ook verrast door iemand hier van het forum met een kerstpakket echt waar we waren er zo blij mee!
    Waar veel vrienden en zelfs familie je laten vallen omdat je het ineens financieel megazwaar hebt en je er dus ineens niet meer bij hoort omdat je niet meer "mee kan doen", zijn er dus nog gewoon onbekenden die voor je klaarstaan met raad en daad, echt geweldig!
    Dat geeft zoveel kracht en energie ongelofelijk.
    Op mijn beurt help ik ook weer mensen met mijn spullen van Tim door ze gratis door te geven ed.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wat goed te lezen dat mensen elkaar zo kunnen helpen! :)

6. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wat super dat je daar een bericht over neerzet!!

En ik moet aansluiten bij jouw mening: Niet qua spullen ontvangen ofzo (fantastisch trouwens dat dat bij jou zo gaat / is gegaan!!), maar gewoon lekker van je af kunnen schrijven, even iets vragen, even wat info opzoeken!
    ERG TOP!!

7. mv3hartendiefjes

ja over familie en vrienden pff daar zal ik het maar niet over hebben vele hebben mij laten vallen
    plaats ik ze ook altijd heb geholpen nu kan ik het niet meer en dan laten ze je zo vallen vreselijk gewoon doet ook echt veel pijn en verdriet:(:(
    een kerstpakket o dat is zo geweldig en ook zo lief gebaar altijd fijn als dat er is en mensen zijn die zulke dingen aanbieden daar krijg je het gewoon warm van:D:D

Flamingo ja net wat je zegt het gaat niet alleen om de spullen maar ook naar wat je hier neer zet de tips en de knuffels hart onder de riem dat doet al zo veel met je en ben blij ik deze forum nu heb dat ik niet geoordeeld word maar dat er gewoon mensen zijn die je willen steunen je een pb sturen met kom op meid je kan het jeetje zo lief allemaal echt zo super lief
    daar ga je dan wel even een traantje van laten

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Na het openen van mijn topic moest ik ineens aan dit topic denken...
    Heb je ook meideb npg in de maat 56, 74 of 80 / 86 ik heb namelijk kledingpakketen die ik gratis weg wil doen, misschien kan je dat gebruiken?

9. mv3hartendiefjes

wat lief kleintje88 helaas zijn het allemaal te kleine kleertjes maar onwijs lief van je dat je toch aan ons dacht:)
    vind het echt super lief allemaal
    hopenlijk is er nog iemand met kindjes die het goed kan gebruiken
    knuffels

Deel Deze Pagina