hoi, Ik heb nu 3 dagen (dag 14,15,16) allemaal rond dezelfde tijd een ovulatie test van predictor gedaan. Nu het gekke ze zijn allemaal positief. Ze waren allemaal hetzelfde. Het teststreepje was even donker als het controle streepje. Ik heb zeer in mijn buik sinds dag 12 en vandaag dag 16 meer aan de linkerkant. Ik heb clomid gebruikt maar ik weet niet of dat invloed heeft op de test. Heeft iemand dat wel eens gehad 3 dagen positief getest? groeten naomie
hey meid, 2 dagen positief testen komt vaak voor, maar ik zou wel even opletten, stel hij is vandaag positief dan klopt er iets niet. er staat ook in veel gebruiksaanwijzingen dat als je ovutest langer dan 3 dagen positief blijft je contact met hun of met de dokter op moet nemen. wel moet je altijd uitgaan van de 1e positieve ovutest, je eisprong komt dan 24-48 uur later. maar verder hoor ik niet al te positieve berichten over de predictor ovulatietesten. misschien overstappen op een ander merk? want die testen zijn ook nog eens best wel prijzig. heel veel meiden ( waaronder ik) raden sensitest aan, die zijn nog geen euro per stuk en zijn heel goed en heel duidelijk liefs Daantje
dank je wel daantje. ik zal vanavond nog eens testen, en de volgende maand (als het nog nodig is) een ander merk kopen. Het is wel vervelend. Ik heb altijd van die rare dingen. Ik heb wel het idee dat mijn ovulatie aan de gang is. Daarom zal ik gewoon door gaan met klussen en we zullen wel zien. - x - naomie
hoi hoi, ik vond de ovulatietesten van predictor niet echt fijn. Heb ze afgelopen maand ook gebruikt en heb 5 dagen achter elkaar een dikke streep gehad. Alle keren was de teststreep dikker als de controle, slechts 1 x was hij iets dikker als de rest en toen heb ik wss mijn eisprong gehad. Maar het was niet absoluut niet duidelijk. Ik ben er wel zwanger mee geworden omdat wij deze maand zoveel hebben geklust met al die streepjes Succes xxx