Bambino voedingskussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door owly, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    Een vraag aan de mensen die bekend zijn met de bambino voedingskussen.

Hij is in ieder geval groot 164x 34 cm. De vraag is het een fijne voedingskussen om mee te slapen, te voeden, en eventueel later te gebruiken om de kleine (met een andere hoes) er lekker in te laten liggen.
    Aangezien hij nu in de aanbieding is vroeg ik me dit af.

Alvast bedankt! :)

2. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik heb hem toevallig vandaag gekocht, maar 164?? dat red hij volgens mij niet. je moet er wel een extra hoes bij kopen, want wat erom heen zit stelt niks voor.
    hij is korter dan mijn andere voedingskussen (ligt nog steeds achter het schot,) maar die was ook duurder en volgens mij een stuk dikker.
    tot nutoe lijkt hij me fijn slapen. zal het vanavond uit testen

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ga het je hopelijk morgen vertellen! Heb hem besteld en ben benieuwd. :)

Liefs,

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    bedankt voor jullie reactie!
    Ben heel benieuwd of het lekker slaapt! Ik denk dat ik morgen gewoon ga kijken of het was is. Voor 15 euro is dat in ieder geval de moeite waard.

Bedankt voor de opmerking over de hoes! kijk ik ook meteen of de hoezen wat zijn of dat ik zelf crea aan de gang ga.

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    zijn badstof hoezen, ik heb een roze/paarse mee genomen, voor de babyzelf zou ik misschien voor een zachtere stof kiezen

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ideaal ding, heb m al 7jaar en ga m nu voor nr 3 gebruiken (zwangerschap en voeden)
    Haal van de week weer een stel nieuwe hoezen ervoor. Echt onmisbaar ding! En qua prijs ook stuk gunstiger dan die dure merken, in gebruik merk je daar niks van

7. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Prima voedingskussen, zijn nu ook badstof hoezen bij het kruidvat, roze blauwe of grijze.
    Bij ons zit er nu een gele kortingssticker op, gaat er nog een keer de helft vanaf.
    Hoes is vind ik ook wel zacht genoeg voor de kleine..

8. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik heb hem ook vandaag gekocht. Ga hem vanavond proberen met slapen.

9. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met slapen prima. Met voeden vond ik het niet zo heel handig. Om de baby op te leggen wel weer.

Heb er zelf een kussen omheen gemaakt.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113

Mag ik vragen wat de prijs dan is? ze zijn nu in de aanbieding voor 15 euro

Fijn om te lezen dat zoveel positieve reacties zijn, morgen toch maar even kijken.

12. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Gelderland
    Dan voor de helft, dus 7,50 en de hoes kost 6,- dacht ik nu..

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.314
    10.281
    113
    zal vast niet bij alle filialen zijn. Er staat niks bij van stickers. Ben van de week nog geweest en toen hadden ze in ieder geval geen kussens met stickers. Ik ga morgen maar gewoon kijken. 15 euro is in ieder geval een stuk goedkoper dan alle andere die ik heb gezien op het internet.

14. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Gelderland
    Zijn zeker goedkoper als andere..
    Alle filialen hier in de buurt zit er een extra kortingssticker op, ivm opruimingen die ze hebben.. Staat er ook niet bij in de folder ofzo..

15. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Mijn man zat vanmorgen in mijn mail te kijken toen hij de aanbieding van de Kruidvatkaart voorbij zag komen. Dan heb je een hoes + kussen voor € 18,-. Ga in de pauze of om vijf uur maar even kijken. Was eigenlijk al benieuwd of hierover een vraag gesteld was op het forum :D over dit kussen. Wat een geweldig forum toch.

Maar is het een kussen met van die balletjes? Want ik heb van de week bij de Hema staan kijken en dat is er een met zo'n "kussenvulling" (weet even niet hoe ik het moet omschrijven). Dat was voor mij de reden om het kussen te laten liggen bij de Hema.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Is idd een kussenvulling... Maar wat wil je ook voor die prijs.. Die met bolletjes zijn veel prijziger

17. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Die bij de kruidvat is idd met kussen vulling. De reden dat ik hem heb laten liggen. Ik ga wel voor duurder :)

18. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Moet nog even wennen aan het kussen om mee te slapen maar ben het ook niet gewend. Het is idd kussen vulling. Vind ik wel fijn want als je hem te zacht zou vinden (mijne is overigens goed gevuld) kun je hem zelf bijvullen en zelfs dan is hij nog goedkoper.

Lov thnx voor de tip vind de hoezen die je erbij kunt kopen voor mij wel goed maar voor de kleine wat ruw denk ik.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Slapen ermee doe ik ook niet hoor.... Kan dat niet haha...

Ja zo'n hoes is veel leuker vindt ik..

20. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Nou ik sliep met een sierkussen van mijn bank tussen mijn knieën denk even dit proberen maar ga kijken of ik er aan kan wennen. Want je draait nogal in je slaap ;)

Ja vind hem ook leuk!

Deel Deze Pagina