Dames ,wil jullie attent maken als jullie je kids kornflakes geven toch te checken ook al kunnen ze zelf hun bordje vullen. Ik verschoot mede een ongeluk toen ik de overschot melk weggoot in de gootsteen en wij hebben geen glas of plastieken stukken gehad tijdens de maaltijd. Nu het probleem is onze oudste mengt zijn kornflakes met 3 soorten dus uitzoeken dewelke het nu was is een andere vraag. Ik heb ook al geprobeerd de klantendienst op te bellen maar die was net gesloten (bel morgen opnieuw). Dit is het stukje ,ik vermoed harde plastiek maar ML komt vanavond thuis en zal het eens goed bekijken. View attachment 336469 Pff er zitten ook een scherpe kanten aan stel je voor...
Hey zag dit vanavond op FB voorbij komen...jij weet ws. niet wie ik ben, ik stuur je wel een pb'tje! Wat schrikken zeg!
Jeetje wat eng :O Ik heb het een keer gehad bij onze docchter toen ze van die baby voeding uit potjes at dat er een mega hard stukje stam of zoiets in zat die ze dus al in haar mond had en bijna in stikte! Ook meteen een klacht ingediend en kreeg toen 4 nieuwe potjes... Maar ja bij jou wordt het wat lastiger omdat je niet weet welke het was