Meedenken.. vriend naar Afghanistan..

Discussie in 'De lounge' gestart door 1986Lynn, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Aanstaande vrijdag hebben wij "feestje" met vrienden, omdat één van onze beste vrienden naar Afghanistan gaat tot en met januari 2014..

Nu is hij een aantal jaren terug ook al geweest.. We hebben toen een groot plakboek gehaald en ieder heeft daar iets ingeschreven en foto's/plaatjes bij geplakt..

Nu gaat hij volgende week dus opnieuw naar Afghanistan en vragen wij ons af.. wat te doen/ wat mee te geven..

(tussendoor stuur ik zeer regelmatig een kaartje of pakketje met snoepjes, etc..)

Hebben jullie ideeën of misschien zelf een vriend/vriendin gehad die werd uitgezonden?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Video boodschappen inspreken ! Op een videocamera of anders als daar een dvd speler is op dvd zetten! Toch nog real life :)

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Bladen die hij graag leest, foto's, leeg dagboek voor hem (ik schreef de mijne en hij destijds daar. Na de missie konden we t van elkaar lezen). Als grap misschien een kinder vriendenboekje en die door zijn vrienden in laten vullen.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Toen mijn ex heen ging(toen wel vriend) hebben we een groot feest gegeven.. Ik stuurde hem elke week 1 brief en elke maand een pakket met lekkers.. Verder geen ervaring met vrienden, lijkt me toch weer anders..

5. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij doen vooral video boodschappen inspreken. Ook hebben we een soort persiflage op funniest home video's gemaakt en meegeven, de hele basis lag in een deuk. En we maken gezamelijk een soort van boodschappen pakket en laten we opsturen via de basis. De laatste keer heb ik via albelli een klein foto album gemaakt waar we onze "laatste" dagen samen vierden ( Halloween, Thanksgiving, bbq )
    Dit gaat dan wel om een Amerikaanse vriend ( via familie in Amerika een soort van vriendengroep opgebouwd daar )

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

heel flauw maar wel heel leuk

een ingevuld vrienden boekje

7. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Wat een goede ideeen al..
    Vooral die video-boodschappen en voor de grap dat vriendenboekje :)

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Misschien mo3 bestanden met muziek die ergens aan herinneren?! Als hij dat daar draait denkt hij vast aan jullie! Hoeft niet allemaal zwaar te zijn, gewoon grappig is ook goed!

Deel Deze Pagina