Heb een vraagje. Ik voel sinds een paar uur een licht tintelend gevoel (het brandt niet) net boven mijn vagina, maar dan aan de binnenkant en rechterkant de hele tijd. Wie herkent dit ook? En zou dit een teken van een naderende bevalling kunnen zijn? Ik heb ook al de hele dag constante lage rugpijn en pijn in onderbuik, echt zeurderig. Het zijn zeker geen oefenweeen omdat het de hele dag al zo aanvoelt. Voel me echt niet lekker, kan niet slapen omdat mijn hele lijf gespannen aan voelt. Bij de eerste heb ik dit allemaal nooit gehad, daar begon het met voorweeen. Heel duidelijk dus, maar wat ik nu voel is beetje vaag. Wie heeft dit ook?
hoi ik herken het ja ik ben niet zo ver om te bevalen maar ik heb zondag op maandag nacht weeen activiteit gehad en die tinteling gevoel wat jij zegt heb ik daar aan over gehouden dus wat het precies is weet ik ook niet
Bij een tweede schijn je meer voorwerk te hebben (rommelen) dan bij de eerste. Ik heb dat tintelende gevoel dan wel niet, maar wel die lage rugpijn en buikpijn en dat had ik bij de eerste ook niet. Aan de andere kant, je bent bijna 39 weken, dus als het de naderende bevalling zou zijn, kan dat natuurlijk ook heel goed.