Naar aan leiding van het topic: Je bent een slechte moeder als.... Vraag ik me af: Laat jij je kind weleens eventjes alleen ?
eventjes... ja soms als ie slaapt of lief aan het spelen is ga ik even snel de container halen.. doe dan wel de schuttingdeur op slot...meestal neem ik hem mee...verder laat ik hem nooit alleen...
Ik laat mijn kleine eigenlijk ook nooit alleen! Vandaag is het wel een keer voorgekomen dat ik de hond uit het pension moest halen, de kleine sliep in de mc in de auto en het regende pijpenstelen, ik ben toen naar binnen gerend, heb de hond gehaald, en gauw weer terug, 2 minuutjes met de auto op slot en op het zicht! En als ik even de was om moet gooien boven dan laat ik haar gewoon beneden in haar schommelstoel, maar dat moet kunnen vind ik!
ja.. Als ik met de hond moet wandelen.. grote, drukke hond en kinderwagen is geen goeie combi Ik doe t dan wel als mn kindje lekker ligt te slapen.. voel me er in ieder geval niet heel prettig bij..
In huis wel eens, als ik even de was moet ophangen op zolder en dat soort dingen. Maar nooit alleen als ik boodschappen moet doen o.i.d. wacht altijd tot mijn zoon wakker is en dan gaan we samen... of mijn zoon gaat even naar oma en dan doe ik boodschappen of oma komt hier oppassen.
Oh ja dat is hier ook weleens een keertje gebeurd en ohhh wat voelde ik me toen ongemakkelijk :O Was ook maar een hele korte wandeling voor de hond!
als eline slaapt durf ik wel eens de garage in te duiken (hangt vast aan ons huis en dan laat ik de deuren open zodat ik haar hoor huilen) maar verder als de garage ga ik niet! is er post?jammer, dat loopt niet weg, als manlief straks thuis komt leeg ik de brievenbus wel even... als ik naar de bakker of winkel moet gaan ze altijd mee! dus eigenlijk laat ik ze niet echt alleen...
ja als ik boven wat moeten pakken maar ik ga niet het huis uit om iets te doen, ben gekke henkie niet
Nee eigenlijk nooit.... Woon in een appartement, dus kan ook niet ff naar boven waardoor ik de kleine alleen zou kunnen laten.
Ja in huis, als ik mijn dochtertje uit bed haal bijv. dan blijft mijn zoontje beneden. Niet naar buiten, dat durf ik niet. Oh ja ik heb geen hond, dat scheelt.
Hooguit om even naar de container of mn auto te lopen, alleen als ze slaapt, deur op slot, mobiel in mn broekzak.. ben langer bezig met voorbereiden en nadenken dan dat ik daadwerkelijk uit huis ben
nee ik doe het zeker niet.... daarom heb ik ook geen hond terwijl ik er graag een zou willen.... weet je..... jullie zullen er echt alles aan doen om zo snel mogelijk weer thuis te zijn.... pas te gaan als je kindje slaapt etc.... dus qua gedachtengang zit dat wel goed... maar er hoeft maar ergens een mafkees te zijn die je aanrijd op straat.... of wat dan ook.... en dan heb je thuis een kindje liggen waarvan niemand het weet..... ik heb het meegemaakt bij mij in de straat..... vrouw ging even snel naar de snackbar en werd aangereden... was bewusteloos... dat was echt een drama.... ik weet niet precies hoe het zat met het kindje , uiteindelijk kwam haar man wel thuis.... maar toch... ppfffff mijn man wilde afgelopen campingvakantie gaan douchen terwijl onze dochter in de tent lag.... nou geen haar op mijn hoofd dus.... ik bleef mooi bij de tent.... dan maar niet samen douchen gr Jose
Ligt het er misschien ook aan hoe oud je kindje is? Die van mij is nu 3maanden dan is het misschien wat makkelijker omdat ie nog niet zoveel kan doen? Ben beineuwd hoe dat strax gaat..
Ik ook als ik de honden even snel laat plassen aan de overkant in het gras. Vond het minder eng toen ze nog klein was en stil in de box lag. Nu is ze bijna 3 en veel ondernemender. Gelukkig is ze goed af te leiden met een dvd'tje en is dat haar tv-kijk moment. Honden gaan op dat moment niet uitgebreid uit, dat doe ik alleen als ze mee gaat. Even snel plassen/poepen aan de overkant. Zou nooit boodschappen gaan doen of zo!
Joseetje daar heb je ook gelijk in.. Ik bel daarom ook altijd mijn man op als ik ga wandelen en als ik weer thuis ben.. voor t geval dat..
Ik liet m'n oudste ook even alleen(als ie sliep),we hadden toen een hond en dan ging ik even een blokje om van 10 min. Nu,zijn ze 13 en bijna 12 en sleutelkinderen,ze zijn dus idd wel 's alleen als ik ben werken,zowel tussendemiddag als na 15:15.