Ja ik woon in Emmen en heb hem niet gestolen Klopt vorig jaar die foto genomen in de dierentuin. Was super mooi. En ik wou mijn identiteit geheim houden, haha. Ik woon in emmermeer en jij?
Deze waren hot! Ik had precies dezelfde... http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:HzPygPQofphmAM:http://img231.imageshack.us/img231/8237/shaker1007lp.jpg&t=1
En kennen jullie die foute topjes nog met onder zo'n driehoek erin? Dat liep toen onder niet recht maar daar zat zo'n driehoek in. Ik kan zelfs geen voorbeeld meer op internet vinden zo lelijk waren ze
He Fiene mischien is het indaad allemaal kinderachtig maar we waren kinderen en eerlijk is eerlijk bijna iedereen wil er wel bij horen. Als jou ouders misschien meer te besteden hadden had je het misschien wel gedaan. Ik vond het wel cool8) dat ik erbij hoorde. Ik moet nu soms wel lachen om meiden van 15/16 jaar denken dat ze alles weten en cool zijn als ze soms pesten als ze straks net als ons 16 jaar verder zijn(snik,slik) weten ze wel beter @ chaitlin ben wke fan dat zegt voor jou genoeg
Oh ik wel, maar ik koop er dus nog steeds geen kleding. Volgens mij heb ik er een trauma aan overgehouden, want toen ik daar laatst was ( ik keek voor handdoeken, ja écht hoor! ) zag ik dat er best leuke spijkerbroeken waren voor mijn zoon! Helaas nam mijn trauma de overhand, ik heb gekeken wat voor merk erin staat ( Boys and Scamps of zoiets ) en dacht dat dat net zo herkenbaar zou zijn als Longstreet vroeger. ( Ik had een shirt waar dat gewoon op gedrukt stond! Arme ik! ) Hoewel er hier op de basisschool dus geen sprake is van Zebra taferelen, durfde ik het niet aan. Stupid hé? Tasjes heb ik dus geen problemen mee ( Ze verkopen ook snoep en cool kinderspeelgoed bij de Wibra, soms ), maar kleding is voor mij toch anders Hoe oppervlakkig kun je zijn.
Volgens mij ook ja, hij zegt ook altijd: das een neef van me, en dat een nicht en dat een achterneef haha, klinkt wel gezellig
Een paar dingen vanuit "mijn tijd" Op vrijdag zat ik trouwens altijd met mijn castette deck naar 538 te luisteren. En als er dan een mooi nummer was snel opnemen.
En zo had je nog de MTX jongens. die nog even extra gas gaven voordat ze van het schoolplein wegreden om maar ff indruk te maken.... met zo'n irritant knerpend geluid waarvan je te pletter schrok. Of dat je ruzie had met je walkman omdat het cassettebandje vast zat in dat ding en als je hem er dan toch uit roste, de tape erin bleef steken en er zo weer een cassettebandje naar de filistijnen was.
Maar ik had niet veel te besteden op mijn manier. Dus deed ook alle moeite om die dingen weer op te draaien!! En op vrijdag gingen we discozwemmen en mochten we opblijven. Dan keken we opassen of vrouwenvleugel!! En nog verder terug keken we de berenboot, mevrouwtje theelepel teddy rukspin de snorkels en meneer de uil.
Ja Devil, de laklaarzen haha daar heb ik ook nog aan meegedaan. Ohja en zon heerlijk truttig oilily sjaaltje erbij hahaha
Die speelkaarten ja.. Dat doen ze nog! En trollen! En idd die tutjes.. Daar speelt mn zoon nu wel s mee