Oja dat heb ik ook gedragen haha. Hier was het merk Chipie toen heel populair, dat was het helemaal op de middelbare.
oja had ook een chipiebroek. 150 gulden dat ding. had hem een uur aan en sprong er mee de heg in. winkelhaak. mams was niet blij
k nam wel gerust brood mee maar dat mocht absoluut niet in trommel! k baalde wel altijd van die vieze fijn geplette boterhammetjes maar goed 'het moest he'
later had je ook van die shirtjes en dan met losse mouwen. die vond ik echt vreselijk en heb ik nooit gedragen
dat kan ik me niet herinneren wel die hempjes met een blote buik en dan daarna kwamen de navelpiercings ... ik was de eerste op de school was toen 13 geloof ik (lekker aso haha hij was er 4 jaar later alweer uit) echt heel de school kwam kijken daarna. Binnen een maand was het een hele hype
Oh ja idd plurkie, 150 gulden en dat was een kapitáál toen. Maar ja, iedereen liep erin he dus ik moest ze ook hebben. Oja ik zou vroeger ook nooit iets bij de hema kopen hoor, nu vind ik het geweldig om daar rond te kijken. Net als de zeeman, daar ging ik voor geen goud naar binnen, nu koop ik er panty's, bellenblaas, pyjama's voor c, vanallerlei dingen en ik schaam me niet eens om met de plastic tas ervan op straat te lopen
Charlie silver En chipie idd ook! En die shirts met losse mouwen idd! Of heeeel veel goud! Van die dunne armbandjes allemaal naast elkaar! En dan zo'n hangende tijger aan je gouden ketting en zo'n breek hartje samen met je beste vriendin/vriendje
Blote buik met piercing ging hier niet, had een babyvet buik! Hahaha maar was heeeeel hip ja! Of zo'n knoop 'trui' om je middel!
Plurkie die ken ik niet geloof ik? Charlie is dat nog te koop ja? Cool! Of wat nog niet zolang geleden is, van die soort zena warrior princes open zomer laarzen met al die bandjes om je been!
Ooooh ja die had ik ook! En dan ook een hangertje aan dat bandje!! En dan later idd die tattoo bandjes... Mooooiiii
Haha, bij ons was het precies andersom! Een jongen was gabber en die kwam dan op een SCOOTER naar school, naja dat vonden wij echt zo stom. Ik dacht vroeger altijd al vanaf de basisschool, later als ik volwassen ben mag ik tenminste altijd een rok aan als ik daar zin in heb! En nu draag ik ook best veel rokken. Verder inderdaad je tas op beide schouders dragen, dat was stom, net als een regenbroek. Ook altijd met zijn drieën naast elkaar fietsen (man wat erger ik me daar nu aan! ).