Zijn jullie de zalmkleurige oogschaduw vergeten die je oP moest doen tot je wenkbrauwen. Bij ons Op school was dat helemaal hip. Vreselijk als ik eraan terug denk.
OMG, wat een 'feest' van herkenning haha ehm, LA Gears waren hier helemaal in. Tja en voor de rest is het genoemd geloof ik. Een getoupeerde kuif (check) Spijkerjack (check) randje om je lippen (check) Grote oorbellen, liefst nog met zo'n peace teken er in (check) Spijkerhoek en MCW (check) Ehm nog even naar aanleiding van dat tasje. Dansen in de disco, tasjes op de grond en in een kringetje er om heen dansen p.s. bouwjaar '78
jahh die ken ik nog! haha, die had ik toen ik in groep 8 zat . Toen liep volgens mij ook bijna iedere meid van groep 8 met zo'n ding op d'r kop .
haha ben zelf nog maar 25, maar als ik naar het werk rij of ergens anders naar toe en ik zie van zo'n schooljeugd fietsen denk ik soms ook van mensen doe een regenpak aan of handschoenen aan of een muts op of weet ik veel wat.. of leg gewoon je boekentas achter op je snelbinders met (jawel ) een spin eromheen, blijft ie veel beter zitten . een spin was in mijn tijd ook not done!
haha ja lange spijkerjassen! die heb ik geen gehad volgens mij.. maar weet wel dat er veel meiden mee rond gelopen hebben
Oef, half kaal. Was natuurlijk oppergabber Maar goed, toen was ik 14. Zie ik mezelf nu niet meer doen.
Ooh die lange spijkerjas heb ik ook aangehad. Wat lelijk haha En iedereen had bij ons van die nagelpiercingen!! Zoiets: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRnNH7rlzKobmIJ7UbtJI2ZFdhDXwXp8BanB6YuwwelVLmYqoSHVw
Ik ben net iets jonger, dit is voor mij einde basisschooltijd Want de wausbroeken die heeft geloof ik nog 1 klasgenoot op de middelbare school aangehad. En Spijkerhoek... jeugdsentiment
Rugzak: ik had er gewoon een die ik wel leuk vond, kreeg elk jaar een nieuwe.. maar dit was meer omdat het van die goedkope meuk was die het nog geen jaar volhielden. Dansen in kringetje om tasjes heen..... hier was ik toen al allergisch voor. Ik propte ook altijd alles in mijn zakken. Kuiven, ik had geen kuif, ik had een lange pony... ik had dus een bobbel (je pakt je pony draait deze rond en dan duw je hem in een bobbel naar voren... echt heeeeel sjarmant) Later kreeg ik een prachtig permanentje... en laat nou net een oud klasgenootje me daarmee herinneren aaaaaaaaahhhh Ik was ook best ijdel, moest mijn haren elke pauze doorborstelen. En ik heb iets wat jullie niet hebben whahahhaaha. Ik had echt een supergave blouse, beetje paars. Was ook best prijzig. En in seizoen 1 of 2 van GTST toen had Arnie ook die blouse aan.... was het nou een dames of heren blouse? (Ik denk nog steeds dames, maar dat ding zat zo lekker ) Oo en ook niet cool, douchen na de gymles!
Zo'n nagelpiercing, rotdingen. Moest je met zo'n schroefachtig dingetje door je nagel heen boren, en dan de 'piercing' erin zetten. Of van die nepsteentjes die iedereen gebruikte als neppiercing, bij de neus enzo. oude schoolgenootjes gingen nog een stapje verder, en zette oa bij hun wenkbrauw, navel en tong (jaja echt waar) met nagellijm diamantjes vast hahahaha. Of die spice girl plateau zolen. Waarbij je bij elke stap die je nam bijna op je giechel ging.
Jaaa een nagelpiercing! Die verloor je altijd om de dag ongeveer! En half kaal hoofd had ik ook, maar mn moeder kreeg toen bijna een stuip en heeft me aan mn halfkale hoofd naar de kapper gesleept. Toen kwam ik thuis met blond opgeschoren haar en aan de voorkant lange plukken. Arme mama toen Wat zullen wij later mee gaan maken met onze kids hahaha!
Oh wat herkenbaar allemaal. Hier ook gabberkoppie, ausie aan, nikes. Ik had dus zelf m'n haar weggeschoren vroegah. Maar ik droeg mijn haar altijd los thuis, want mijn moeder wist het niet. Toen ze erachter kwam dat ik dit gedaan had, moest ik ze een stukje laten aangroeien onderin, en toen werden ze helemaal kort geknipt (JONGENSKOPPIE) Ik heb nog nooit zo gehuild... Die bandjes om je nek had ik ook.