Goeiemorgen! Ik heb gisteravond en vanochtend positief getest.... wat biologisch gezien eigenlijk helemaal niet zou kunnen! Ik zou nu mn eisprong moeten hebben, vorige week ook gewoon mn menstruatie gehad, waarvan ik me nu dus afvraag of het wel een menstruatie was... Ik denk zelf dus meer aan een miskraam. Als je naar mn tempkaartje kijkt klopt het toch gewoon voor geen meter? Graag jullie mening.... Want ik ben 1 bonk zenuwen nu dus. Hier mn tempkaartje: 4198af Ovulation charts on FertilityFriend.com
Waren je strepen knal positief of heel licht?? Zw testen kunnen helaas ook reageren op je lh hormoon/eisprong. Je temp ziet er idd uit alsof je net je ei hebt gehad. Is dit je eerste ronde tempen? Zonee, hoe hoog was je vasale temp de ronde hiervoor??
17 juni gestopt met BV ivm tweede kinderwens en het uitblijven van mn cyclus. 14 juli postieve ovutest gehad, vanaf dat moment begonnen met tempen. Tot aan mn menstruatie (begon 20 juli) bleef het hangen rond de 36,9. Op de dag van m'n menstruatie kelderde het naar 36,5 en daar is het blijven hangen. Nu zou ik m'n ei moeten hebben maar heb nu al vier dagen een positieve ovutest en twee dagen een positieve zw test.... Dus ik snap er niets van
Kan je foto's uploaden van je zw testen?? 36.9 is bij jou dus een temp na ei. Dan is 36.5 dus idd een temp van voor ei. En zwanger zijn met een tempwaarde van voor ei kan niet. Als ik nu naar je kaartje kijk denk ik dat jouw ei vanbacht is gesprongen. Dat komt ook wel overeen met die (ene en niet 4) posi ovu test die je hebt ingevuld.
Maar waar komt die positieve zwangerschapstest dan vandaan? Die reageert toch niet op LH? Heb die positieve ovu's idd niet ingevuld daar omdat ik er niets meer van snap. Maar ze zijn allemaal superdonker. Zal zo even een foto proberen te posten
http://i59..com/2uny9l5.jpg Zo zien m'n positieve ovulatietesten er dus afgelopen vier dagen uit.... en deze zwangerschapstest is van vanochtend... Sorry weet niet hoe ik afbeeldingen moet invoegen
Nou heel ingewikkeld dit, maar ze staan in mn foto album. Zoals je kunt zien die ovutest is al vier dagen knallend; de zw test was gisteravond ook zo donker.
Hmmm de zw test is wel heel duidelijk. Als ze op lh reageren zijn ze vaak wel lichter dan dit. Maar ff terug...op 14 juli een posi ovu is dan op 15-16 juli je eisprong en dan je nod op 30-31 juli. Ik denk dat die bloeding een innestelingsbloeding was en dat je nu zwanger bent!!
Zou dat zo heftig kunnen, innestellingsbloed? 6 dagen gebloed. Begon met een bruine veeg en daarna brak de dam zeg, heel veel rood bloed. Dit was trouwens m'n eerste 'menstruatie' sinds ruim 2 jaar. Laatste menstruatie was in april 2013, daarna zwanger van m'n zoontje. Door BV bleef het ook uit en daarom 17 juni gestopt... Heeft iig zn vruchten afgeworpen!
Ik zou toch zeggen dat je eisprong net heb gehad. Ik had ook vroege eisprong waarna ik zwanger raakte. Ik kan alleen je zw.testen niet zien. Maar als ik naar je temp kijk, klopt dat meer bij eisprong dan bij zwangerschap. Het daalde van 36.9 naar 36.5 toen je menstruatie begon en nu stijgt hij iets. Dus ei is geweest denk ik. Heb je ook gemerkt dat je meer afscheiding had afgelopen dagen? (bij mezelf kan ik dat goed merken rond de eisprong) Ik hoop natuurlijk dat je nu zwanger bent (en dat zou nu toch ook al net kunnen) Al snap ik het niet van de positieve zw.test. Maar het schijnt wel eens meer voor te komen. Gek. En je temp zou bij zwangerschap ook hoog moeten blijven. Maar aan de andere kant...na je piek, wel positieve zw,testen houden...dat is pas gek. Ik duim voor je meid dat het volop zwanger is!!
Die zw.test ziet er wel héél positief uit hoor, zou denken dat je zwanger bent! Verder nog getest? Ik zou er een clearblue tegenaan gooien
Iedereen en alles zegt dat ik zwanger zwanger ben! cb zegt 2-3 en dat zou dus ook kloppen, eerste pos ovulatietest was 10 juli! Echter ben ik niet de enige die zich zorgen maakt over die lange bloeding waarvan ik dacht dat het een menstruatie was; de VK en HA hebben me doorverwezen naar de gyn, vanmiddag een afspraak. Hopelijk een echo en verklaring voor die bloeding. HCG waardes waren iig heel goed. 18 augustus ook nog een echo bij de VK. Tegen de adviezen in toch door blijven testen; tot nu toe alles positief, zowel ovu als zw! Ik voel echter geen enkel kwaaltje oid, maar dat had ik bij mn eerste ook niet. Met temperaturen maar wel gestopt, want daar kreeg ik echt torenhoge stress van. Ik hou jullie op de hoogte. Vind het biologisch gezien zo gek hoe het gebeurd!
Misschien was je zwanger van een meerling en heb je er 1 verloren. Ik vind je zw test echt heel positief als dat een reactie zou moeten zijn op LH. Van tempraturen heb ik niet veel verstand want ik tempratuur zelf niet. Succes vanmiddag!
Goeiemorgen! Even een update. Niemand begrijpt helaas wat er aan de hand is; zowel de VK, als de HA als de gyn niet. Gisteren bij de gyn geweest en er was NIETS te zien de echo, buiten een vergroot eiblaasje. Dus mijn verdriet was natuurlijk groot, omdat de gyn zelf ook dacht aan een miskraam hoewel ze het allemaal biologisch gezien niet helemaal snapte. Was helaas een vervanger, niet m'n eigen gyn. M'n HCG waarden waren wel normaal. Ik had al een afspraak staan voor 11 aug bij de gyn, dus daar ga ik ook gewoon weer naar toe, voor opnieuw m'n HCG waarden en een echo. Toch zit het me niet helemaal lekker en ga ik vanmiddag even naar de huisarts om te vragen of ik vandaag en vrijdag niet al HCG kan laten prikken, zodat ik eerder weer of het stijgt of daalt, want zwangerschapstesten zeggen nu natuurlijk niet echt iets als er een miskraam is geweest... Mentaal zit ik hier helemaal van in de knoop, gisteren echt verdriet gehad maar als ik dat die hoge temp nu weer zie borrelt de hoop stiekem toch weer.... Ik hou jullie op de hoogte! Foto van m'n testen staan in m'n foto album.
He bah, wat vervelend!Dikke knuffel!! en ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt wat er nu precies is.
Of je bent echt net 4 weken zwanger, dan zien ze enkel een verdikt bms en je gesprongen follikel. Hier bij exact 4 weken ook cb 2-3, dus zou zomaar kunnen....