Hmm ik vind hem wel erg roze voor een indrooglijntje?!? Dat zou inderdaad niet mogen! Ik heb ook regelmatig lijntjes op zwanger & kids, maar die zijn echt altijd grijs. Nou zou een 'foute' test kunnen, maar ik had er morgen toch nog 1 doorheen geknald, vooral als je ze gratis hebt gehad. Maar ja dat ben ik
Ja wel hoor ik heb er nog, maar ik heb inmiddels zo veel gedronken en zo vaak geplast dat het nu geen zin heeft. Verder heb ik een loei druk weekend dus dat zal niet voor maandag gaan lukken. Ik heb normaal gesproken mijn eisprong rond cd 13 en zo voelde het deze keer weer ook. Extreme pijn op cd 12 en op cd 13 eindelijk weg dus gesprongen. Dit heb ik geleerd door alle echo's die ik heb gehad. Maar goed, nogmaals ik ga er echt niet vanuit dat dit een positieve test is, maar het kan wel verwarrend werken als ik niet zo nuchter zou zijn. Blijf het raar vinden dat dit kan gebeuren.
Ik vind jullie positiviteit lief hoor, maar ik denk echt niet dat ik dan nu al positief zou testen meiden. Ik zit op cd 22 vandaag, met een gemiddelde lf van 14, dus veel te vroeg. Maar echt lief van jullie!
Lijkt er een beetje op dat je je door dit topic wilt laten overhalen omgekeerde psychologie? Haha Hoop dat ie mooi gaat oplopen meid! Hier al vanaf 7dpo positief (wel met kv) dus hopelijk lopen ze hier ook mooi op. Heb je alweer getest??
Nope niet getest en ook echt niet van plan dit weekend. Dus nee, Ukkie ik wil me absoluut niet laten over halen haha. Nogmaals, dat was absoluut niet de bedoeling van mijn experiment en daar blijf ik bij. Mocht het een goede test zijn, dan zal er vast volgende week ook nog wel een extra streepje verschijnen.
whahahaha lekkertje dat je bent. Ga zo werken en morgen ook heel druk. Dus nee, dit weekend niet. Zal maandag nog eens proberen gewoon voor de gekkigheid, maar verwacht dan gewoon een witte test te zien. Is dan pas cd 24 dus zou nog steeds behoorlijk vroeg zijn.
Zo, goedemorgen. Nou zoals beloofd heb ik opnieuw een test gedaan op cd 24, dus nog steeds veel te vroeg. Zoals verwacht is die negatief, nou ja met heel veel fantasie kun je er een streepje op zien, maar dat zal dan wel aan mijn liggen aangezien ik nogal graag vage streepjes pies haha.
haha nee Paula echt niet hoor. Ik heb al zo veel vage streepjes gezien in al die jaren dat we bezig zijn dat dat er wel uit geslagen is. Ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is ook een stukje zelfbescherming. Ik zou juist nerveuzer worden van een duidelijk streepje gezien mijn twee bbz's. Ik word nu eenmaal heeeeeeeeeeeeel moeilijk zwanger dus nee, ik word niet hoopvol
Dank je wel Ukkie, het was ook achterlijk vroeg he, maar daarom zei ik ook, dit zou echt niet mogen kunnen.