Dit zou toch niet mogen eigenlijk?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Esther15, Aug 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    #41 Esther15, Aug 18, 2014
    Last edited: Aug 18, 2014
    Daarom deelde ik dit ook. En tja, nuchter moet je wel worden als je op alle soorten testen gekke streepjes plast. Maar zo rose heb ik ze vals nog nooit gezien.

Even om het verhaal helemaal compleet te maken, dit is hem na die beroemde 30 minuten.

2014-08-18 08.54.15.jpg

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Echt ongelofelijk he! Dat dit gewoon kan... :(

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Slechte zaak he? Ik vind dit echt te slecht voor woorden dit hoor. Stel je nu eens voor dat dit zou gebeuren op je nod of zo.......sta je dan.....:x:(

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Daarom staat er de afleestijd er ook bij..

Daarbij zijn de meeste vrouwen niet helemaal nuchter wanneer ze een test doen en willen graag die streep zien. Maar als je gewoon nuchter bekijkt is het na de afleestijd gewoon negatief. verantwoordelijkheid ligt dus ook een beetje aan de gebruiker vind ik.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Snap wel wat je bedoelt maar je kunt een test pas aflezen als hij opgedroogd is toch? Als de test er een half uur over doet om op te drogen (dat alles wat wit moet zijn ook echt wit is) dan kun je m toch niet al na 5 min aflezen? Dat lijkt me dan de verantwoordelijkheid van de fabrikant.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Dat bedoel ik dus ook.
    Ik snap je beredenering ook hoor Ukkie, maar zoals al vaker uitgelegd, was de test helemaal niet opgedroogd na die 10 minuten.
    Daarom liet ik hem ook zien, zodat je kunt zien wat sommige testen binnen de aflees tijd kunnen doen. Ik vind dit gewoon te slecht voor woorden, dat is alles

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Op die van vandaag zie ik niets eigenlijk:( jij wel?

tja sommige drogen inderdaad wat langer op dan 10 min. maar een half uur vind ik wel een ander verhaal natuurlijk ;)

Daarnaast zal de fabrikant er weinig aan doen want je testte op het verkeerde tijdstip en je leest m ver buiten afleestijd af.

Snap wel dat je een streep niet vind kunnen hoor, maar ik zou eerder een klacht indienen als er binnen 5 min een duidelijke streep staat en je zit qua cyclus goed qua testen... Hier heb je niet zoveel aan.

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Heb je ook weer gelijk in, maar het begint al met het feit dat de test na de aflees tijd nog niet eens was door gelopen. Dus dan kunnen ze er wel eentje opnoemen, als de test het dan niet doet ligt het toch echt aan hun. Dan moeten ze er geen aflees tijd bijzetten.
    Op die van vandaag kan ik met heel veel fantasie iets er op zien, maar dan moet ik wel mijn best doen. Daarom zeg ik dus ook dat de test fout was, want deze was met 5 minuten al helemaal doorgelopen.

Share This Page