Ik zie wel wat , is het roze?? Dat wordt nog een spannende week, aangezien het nog alle kanten op kan
Hartstikke duidelijk hoor ...Ik hoef er niet voor te turen en dat wil wat zeggen...Ik zeg: ZWANGER! Gefeliteerd
Niet echt voelen , maar ik nies de hele tijd , zo was het ook met mijn dochter , ik voel me alsof ik ben ziek , ik heb hoofdpijn en ik ben. Ik moet vaak plassen dan normaal, En ik dacht laat me een test doen om te kijken !ik heb allen maar licht menstuatie krampen
J@ jolina het is we'll 7 dpo , ik gebruik ovulatie test. Ik had een positeve ovulatie test vorige week donderdag
Ik ben begonnen met ovulatie test op maandag en ze waren licht op. Woensdag was het iets donker en op donderdag had 2 dikke roze streep
Vorige week donderdag pos. ov test? Dan is het nu pas aan het innestelen. Kan de test eigenlijk nog niet positief zijn. Ik zou over een dag of 2 nog een keer testen en eens kijken wat er dan gaat gebeuren. Spannend!!!
Dinsdag had ik mijn innesteldag. Dus betekent nu dat ik. Heb een valse positief test ? 2 x vals positief?