Kerstboom bij de karwei?

Discussie in 'De lounge' gestart door nessa88, 4 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Hey meiden,

Misschien een beetje domme vraag maar ik wil morgen de kerstboom op gaan zetten. Maar mijn vaste kerstboomverkoper staat er dit jaar niet:( Nu dacht ik dan om hem bij een bouwmarkt te gaan halen en de karwei is het dichtste bij. Maar hebben die ook echte kerstbomen? Wil het graag echt zeker weten voordat ik ga want ik heb geen auto en moet er dus een dikke 5km voor lopen. Wil dus liever niet daar heen lopen en geen kerstboom kunnen kopen:p

Alvast bedankt!

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

De karwei hier in de buurt verkoopt ze niet. Wel stond er vorig jaar een eigen man met een hek en zeer weinig (lelijke) kerstbomen. Maar was echt een eigen ''winkeltje'' zal maar zeggen. Misschien een optie morgen even te bellen?

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    die van ons ook niet...de gamma en de praxis wel...

4. krki

krki Lid

9 nov 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen antwoord op je vraag maar ben wel heel benieuwd... 5 km lopen en hoe neem je de boom mee dan? Ook lopend? Zo ja respect!

5. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ja indd gewoon lopend. We zetten hem altijd op het onderstel van onze boodschappenkar (zoon ouweomading) en dan slepen we hem met een btje moeite naar huis toe:p Maar wat stom zeg dat ze ze niet hebben...de Gamma is wel heel ver weg en zie mezelf nog niet met een kerstboom in de metro staan:p
    *gaat even verder met bedenken hoe ze dan dit jaar aan een kerstboom gaat komen*

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Geen intratuin in de buurt? Daar heb ik mijn mooie boompje vandaan, en ik moet zeggen dat de prijs me heel erg mee viel

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Nee de intratuin zit in barendrecht en ik zit in rotterdam zuid..Das me beetje te ver. Pfff stom zeg dat je in rotterdam zo lastig aan een boom kan komen. Waar ik vroeger woonde hadden ze ze bij elk winkelcentumpje wel.Dan stond er zo'n verkoper. Maar hier echt niks nakkes nada.

8. krki

krki Lid

9 nov 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien staan er adresjes un het plaatselijke krantje? Of op mp? Succes!

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Dan bel je de karwei morgen toch?

10. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ga ik zeker doen. Niet geschoten is altijd mis niet waar.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Vorig jaar las ik ergens dat je ze ook via internet kan bestellen.bezorgen m.dan ook thuis uiteraard.misschien ff googlen ?

Deel Deze Pagina