Ik heb een Medela borstkolf te koop. Het is de pump-in-style advanced. De kolf zit in een handige rugzak. Er zit een koeltasje bij met koelelement Er zitten nog 2 ongebruikte slangen bij Wel al gebruikt (Deze kan je bij een thuiszorgwinkel nieuw kopen): 2 slangen 7 flesjes 3 (softfit) borstschilden Kenmerken: Met 2-Fasen Kolven Enkel of dubbel kolven Uitneembare motor unit en koeltas Werkt op lichtnet of batterij Er zit extra nog een handkolf bij. De doos is nog aanwezig (+ gebruiksaanwijzing). (goedkoopste prijs als je hem nieuw koopt is 279,00)
Dat is echt een koopje Rebekka! Ik zou hem echt niet voor minder weg doen (als ik me ermee mag bemoeien). De mijne is voor 150, 00 weggegaan (marktplaats).
bedankt voor de tip, maak ik er 150 van, zo'n ding kost inderdaad genoeg en het is een goed apparaat.
Jammer, die verzendkosten kan ik helaas weinig aan veranderen. Ik kan eventueel kijken of mijn man het via zijn werk goedkoper kan verzenden. Ik weet niet wat dat kost en wat je maximaal wilt betalen voor de borstkolf incl. verzenden.