Hallo meiden, Ik koop de kleding van mijn dochter meestal vooraf. Ook zo met deze Shoesme schoentjes. Het zijn "babyproof" schoenen, die ze kunnen dragen zolang ze nog maar net lopen. Nou loopt ons dochtertje al een tijdje, maar ze past deze schoentjes helaas nog niet . En ze zijn zo lief. Ik merk nu dat ze lekkerder loopt op "walkproof" schoentjes als haar andere babyproof schoentjes. Dus wil ik deze te koop aanbieden. Ze zijn echt gloednieuw, nooit gedragen. Voor meer info: Marktplaats.nl > Shoesme Babyproof schoen maat 22 (nieuw) - Kinderen en Baby's - Babykleding | Schoentjes en Sokjes
Er is inderdaad 25,- geboden. Sorry, maar daar gaan ze echt niet voor weg. Als ze nou gedragen waren, oké. Maar ze hebben hier alleen een maand in de kast gestaan, in de doos zelfs. Zo kort heb ik ze pas. Daarbij is het is de nieuwe Shoesme herstcollectie, geen oude zomercollectie. Nieuwwaarde is gewoon 42,95 geweest. Voor minder dan 35,- (excl. verzendkosten) gaan ze sowieso niet weg.
Lieve schoentjes, alleen te klein voor me dochter! Alleen 35euro excl. verzendkosten? De verzendkosten zijn 6,75 en dan zou de koper 41,75 euro kwijt zijn terwijl ze nieuw 42euro gekost hebben. Misschien een beetje te duur? Dan kunnen mensen ze net zo goed nieuw in de winkel gaan kopen. Misschien even handig om daar overna te denken Ik snap dat je er een redelijke prijs voor wilt krijgen maar je zal er altijd minder op worden dan dat je ze gekocht hebt.
Ik denk dat ze zonder doos wel eens door de brievenbus zouden passen. En verder is Shoesme veelal online verkrijgbaar. Dus verzendkosten hou je toch, ook al koop je ze nieuw.