Wie kan ik blij maken met dit super leuke kledingpakket. Kleertjes zijn in goede staat en erg leuk. Gaan weg voor 15 euro excl verzenden of op te halen in Hilversum. - nieuwe romper en bijhorende schattig jurkje van Peter Rabbit - paars jurkje en bijbehorende legging van Name it - roze vestje van name it - paars rokje van t-shirt met tijger van H&M - 3/4e spijkerbroekje en roze t-shirt van Name it - grijs hema jogging broekje en long sleeve (mt 68 maar kan ook nog bij mt 74 gedragen worden) - rood /roze gestreept setje van imps elfs (mt 62, maar krijg je er gratis bij) - Rode jas van Zeeman: nog helemaal nieuw - 2x rokje + 2x t shirt van de zeeman. KLeertjes zier er nog goed uit, de print is nog helemaal gaaf. De kleren komen uit een rook- en hondvrij huis en zijn nooit in de droger geweest. Marktplaats.nl > Een groot pakket meisjes kleding - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
Een mooi en nieuw jurkje van Cakewalk mt 68. Het jurkje is van een fijne ribstof gemaakt en voelt lekker zacht aan. de zakjes op de jurk maken het stoer maar het borduursel op het jukje ook wel weer erg lief. Het jurkje wordt voor 10 euro verkocht. Een mooi en nieuw jurkje van Cakewalk Het jurkje is van een fijne ribstof gemaakt en voelt lekker zacht aan. de zakjes op de jurk maken het stoer maar het borduursel op het jukje ook wel weer erg lief. Marktplaats.nl > Nieuw: mooi jurkje van Cakewalk - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68
Super leuk setje met OIlily zomer kleding. Het setje bestaat uit: een nieuw bloemen jurkje /pakje. Het lijkt een jurkje maar heeft broekspijpjes. Echt heel schattig en helemaal nieuw! Het setje is een maat 68, maar valt echt groter als een mt 74. een wit jukje met bloemetjes en vlinders en een bijpassende broekje. Zo leuk! Het is setje is gedragen maar ziet er nog als nieuw uit. Hesje met daarop geborduurde vlinders. Mijn dochter droog dit hesje vaak bij een spijkerrokje, dat stond zo leuk. Ook dit hesje zier er als nieuw uit! Ik vraag 25 euro voor dit setje. Marktplaats.nl > Erg mooi Setje ( 2x jurkje en hesje) OIlily zomer kleding - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
Twee hele schattige zomer slaapzakjes mt 70. De kikker print is zo leuk! De slaapzakjes zijn nog in hele goede staat; nooit in de droger geweest en altijd met zorg gewassen. Marktplaats.nl > Twee schattige kikker slaapzakjes mt 70 - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten
Ja hoor, het pakket is nog in de verkoop. Voor 15 euro kan je het overnemen. Wil je het komen ophalen of moet ik het opsturen. Bij dat laatste komen de verzendkosten er nog bij.
Hoi Jose, ik heb het pakket aan een ander beloofd. Mocht dat niet doorgaan dan laat ik het je weten. groet Jacobien