Ik begrijp je hierin heel goed cjpt, hier hetzelfde, de kamer was al behangen en vloer gelegd in feb. 2007, na twee miskramen en hoop operaties dan nu eindelijk zwanger, dus voor mij is het babyspul ook echt de voorpret (sta iedere dag in het kamertje en in de kast te neuzen haha) maar mijn gedachte nu is: ik zet gewoon wat geld opzij, voor als ik bevallen ben, en dan tegen die tijd is de herfstcollectie in de uitverkoop, en ga ik dan wel lekker nog extra shoppen! Oke wachten is moeilijk, maar lijkt me ook zo heerlijk om dan als je kindje er is van alles te kunnen kopen omdat je dan tenminste wel de maat weet...
@ Lyn77, dat is inderdaad ook een leuk idee! Dan kun je lekker shoppen straks! Het maakt ook allemaal niet zoveel uit he? Die kleintjes weten toch niet hoe ze eruit zien ;o) Ik heb ook niet van elke maat 20 rompertjes met allerlei soorten mouwen liggen hoor. Gewoon van alles een paar. En veel pyama achtige broekjes/shirtjes. Die kan ze dan leuk overdag aan maar zijn ook prima om in te slapen. Hier op 1 jurkje maat 56 na ook geen harde stoffen of dingen die bij een baby niet praktisch zijn. Het shoppen is ook een tijd lang mijn therapie geweest haha. Ik kon maar niet geloven/wennen dat ik écht zwanger was (soms nog wel eens moeite mee) en het niet weer fout was gegaan. Dus soms ging ik express 1 klein rompertje/mutsje ofzo kopen gewoon om bij de kassa nogmaals hardop te mogen zeggen: nee, tis geen cadeautje! Ik vind dat inmiddels de mooiste zin in de nederlandse taal hahahaha
@cjtp: ja gek onwerkelijk gevoel he? Ben nu 23 weken en heb niet zo'n heel grote buik, maar moet er nog steeds aan wennen dat het echt zo is...ik moet ook elke week wel iets kopen, maar dat is meer omdat ik anders het gevoel heb 'het niet op tijd allemaal in huis te hebben' terwijl ik nog tijd zat heb als ik sommigen hier lees haha. Als ik slaap heb ik nog steeds geen buik die in de weg zit, dus ik word vaak sochtends wakker in het 'normale toestand besef' en moet dan na een paar minuten concluderen, oja ik ben zwanger! Maar het gekke is wel dat de angst nog steeds wel een beetje blijft, het is wel veel minder, maar toch, ergens durf ik pas zeker van mijn zaak te zijn als ik het kindje vast heb...(om nog maar niet te spreken over alles wat ik denk nodig te hebben aan aerosleep en sensormatjes want ojee ik maak me nu al druk over als het kindje zich om kan draaien in bedje...hellup) Maar goed ik dwaal af! Haha Trouwens ik woon bij je in de buurt, heb mijn bugaboo in hellevoetsluis besteld bij prenatal.
Als ik je een tip mag geven : Op www.kleertjes.com hebben ze uitverkoop van de Noppies kleding, ik heb er net een heleboel besteld in 62/68. Ook de truitjes met lange mouwen zijn flink afgeprijsd. Kan je een hoop centjes schelen
tnx Duna, maar heb dat idd twee weken geleden al gedaan, met 50% korting noppies kleertjes gekocht!!! maar vind de herfst collectie ook zo gaaf, dus die hoop ik tegen november/december zo'n beetje met korting te kunnen kopen!