2 lakentjes voor bedje,wiegje of draagmand voor jongentje 1 lakentje is van snoopy ander is een gewone met blauwe kant. vraagprijs per stuk is 2 euro
2 dozen bortskompressen,niet geopend. is heel goed als u lekkende borsten heeft,bv als u borstvoeding heeft. 30 stuks in 1 doos. per doos vraag ik 4.euro
Ik zou graag willen weten wat er in de zak zit van maat 86. En of het winter/zomer/lente enz. kleertjes zijn? Ik denk dat mijn meisje volgend jaar voorjaar/zomer in 86 zit. Hoeveel kleertjes zijn het? Anders heb ik wel veel interesse hierin.
wat heb je allemaal in 74, de rest heb ik niet nodig. is het wellicht mogelijk om pakketen per maat samen te stellen? oja wil nog steeds wel graag foto`s zien dan
ik zal voor u kijken wat ik allemaal heb van maat 74. ik zal straks of tegen morgen een link zetten naar mijn foto's
ik heb eens gekeken,en heb wat gevonden. winterkleedje beige van merk magic. t-shirt van cool island mini. wintermuts heel mooi jeanskleedje van logg winterkleedje van cool island winter roze broek setje:t-shirt en broek wit pakje van folieke schoentje voor in de winter van winni the pooh 17-18 van voet winter kleedje met trui erbij. voor dit alles zou ik 15 euro willen hebben als u ermee akkoord bent? SORRY BEN COMPLEET GEMIST.HEB MIS GEKEKEN DACHT DAT HET VOOR MEISJES WAS.