ik heb eens gekeken,en heb wat gevonden. winterkleedje beige van merk magic. t-shirt van cool island mini. wintermuts heel mooi jeanskleedje van logg winterkleedje van cool island winter roze broek setje:t-shirt en broek wit pakje van folieke schoentje voor in de winter van winni the pooh 17-18 van voet winter kleedje met trui erbij. voor dit alles zou ik 15 euro willen hebben als u ermee akkoord bent?
zo nu heb ik de juiste kleertjes gilet korte mouwen merk babies wear. maat 74 gilet-trui merk otakar maat 74 zomerbroek wit maat 74 2 onderbroeken maat 74 gilet merk staccato maat 74 heb nog een gilet in maat 86 lente pyjama maat 74 jasje winter van funny bunny maat 74 pyjama winter van bout'chou maat 74 polo-trui maat 86 trui maat 74 en dan 1 van 80 trui van orchestra maat 80 t-shirt maat 74 kous schoentjes 19-20 voet salopet maat 86 voor dit alles zou ik graag 23 euro hebben als u ermee akkoord bent?
helaas, ik vind het niet echt super wat er bij staat, gieltjes hou ik niet van, een winterjas in de zomer heb ik niets aan, onderbroeken gebruik ik voorlopig nog niet, winterpjama heb ik ook niets aan, sorry en s6 verder met de verkoop.
link voor de foto's Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Volgens mij is er iets niet goed gegaan want als ik de link open krijg ik mijn eigen album daar te zien.
mail me op konijn_@msn.com om foto's te hebben,want heb uren gezocht om foto's hierop te krijgen en het lukt me totaal niet. sorry voor het ongemak.
baby kleertjes maat 50 voor een meisje wat zit er daar allemaal in. NIEUW:heel mooi wit mutsje met kant van merk extreem. pakje 2 delig met roosjes wit. muts. NIEUW:zomerbroekje oranje,roze en wit karootjes van merk babies. NIEUW: zomer kleedje met onderbroek lichtroze van hello kitty. mail me op konijn_@msn.com voor de foto's
baby kleertjes maat 56 voor meisje. wat zit er allemaal in. 4 kousenbroeks kleur,blauw met tekening,wit met tekening,effen wit,roze met tekening. body. pakje wit merk petit filou. NIEUW:zomer setje uit tshirt en shortje. NIEUW:lente jasje roze. NIEUW:zomerpakje grijs wit kotjes van merk minisu. NIEUW:2 zomersetjes uit topje en shortje. mail me voor foto's op konijn_@msn.com
baby kleertjes maat 62 voor meisje. wat zit er allemaal in. roze gestreept trui met knopen achter. rood trui met knopen van voor. NIEUW:zomer setje van folieke. NIEUW:bloesje met korte mouwen van disney,minnie mous. NIEUW:body warmer van baby armani. NIEUW:blauw broek voor in de lente. jeansbroek. witte broek van mexx. roze pyjama. paarse broek. winter broek roze. jeansbroek van winni the pooh. broekje van beauty wear. NIEUW:esemble van dikke jas en broek van dirkje. trui met tiret roze. NIEUW:trui met knopen en polo eronder. trui met knopen van premaman. wit hoedje met tekening vlinder. wit mutsje met yscream erop. dikke wantjes roze. zomerbloesje wit van doggy.amper gedregen. zomerbroekje wit.amper gedregen. zomerbroekje van mexx.amper gedregen. zomersetje uit t-shirt en broekje van h&m amper gedregen. NIEUW:lente jasje. beige kleedje korte mouwen. rood zwembroekje van rabbibs amper gedregen. zomer jasje bruin van gymp. NIEUW: groen kleedje. kleedje met lange mouwen van h&m. groen kleedje met lange mouwen van baby's line. roze kleedje korte mouwen. kleedje lange mouwen van folieke. leuke muts van begirl. kleedje wit korte mouwen. kort oranje trui. trui. muts van folieke. NIEUWyjama roze. NIEUW:broek van eerste kleertjes. NIEUW:winterjasje wit. pakje of pyjama uit trui en broek met kousen. NIEUWaars kleedje van h&m. polo roze.amper gedregen. pyjama roze. wikkelgilet en broek met kousen rood.amper gedregen. polo van hema. polo van noppies. NIEUWaars rokje van h&m. roze broek. roze pyjama. rokje grijs van milla.amper gedregen. setje uit trui en broek van new born,amper gedregen. NIEUW:roze en grijs jasje uit sjaal en muts. setje uit trui en broek van babybebe. trui. setje uit kleedje en trui van winni the pooh.amper gedregen. 3delig setje van pudding. NIEUW:t-shirt blauw van folieke. roze trui van bambino,amper gedregen. training uit vest en broek blauw. NIEUW:t shirt van baby barb. NIEUW:t shirt blauw van h&m. NIEUW:t shirt van logg. wikkelgilet petit filou,amper gedregen.beige wit gestreept wikkelgilet petit filou amper gedregen wit. winterbroek groen van winni the pooh. mail me voor foto's op konijn_@msn.com
baby kleertjes maat 68 wat zit er allemaal in. jeansbroek. beige rokje. roze trui. t-shirt van joy&fun. witte broek van hema. paarse broek van folieke. zwarte broek van folieke. blauwe broek van petit filou. donkerblauwe broek van petit filou. broekrokje groen. zomer geel kleedje of tuniekje. roze pyjama. rood kleedje van premaman. esemble:uit trui met knopen en rokje,roosjes erop. zomerkleedje groen. NIEUW:winterjasje jeans kleedje jeans kleedje grijs jeans rokje jeansbroek jeanskleedje jeanskleedje van winni the pooh. esemble uit trui en jeanskleedje van premaman,1 x gedregen. kleedje van hello kitty. groen kleedje groen kleedje van babies wear. kleedje rood van babybebe kleedje van mexx.1x gedragen. groen kleedje van wiplala. licht roze broek broekje muts ecru hoedje wit setje uit muts trui met rits en broek NIEUW: paars broekje NIEUW:wit broekje pakje roos van red&blu pyjama blauw pyjama paars setje uit trui met knopen en broek poo blauw polo roze van cocoon polo van mexx poefkleedje lichtroze van obaibi polo van mexx pyjama 2 delig. pyjama met rode hartjes pyjama beige rode trui roze broek van folieke roze broek schoentje-sloefjes van winni the pooh roze muts met balletje roze van barbeurre NIEUW:roze trui setje uit trui en broek beige van barbeurre setje uit broek en trui groen en bruin gestreept van fx-girls setje paars van dirkje setje van trui en kleedje van tricky-tracks setje uit wikkeltrui en broek van premaman setje van trui en broek van folieke topje van mexx topje jeans setje uit t-shirt en broek rood polo wit van premaman legging setje uit vest en broek blauw-oranje legging setje uit vest en broek roze trui van winni the pooh rode trui van troetelbeertjes trui paars met sterretjes polo van hema trui van cuddies&smiles roze trui trui-polo van disney minnie mous rood en wit trui-polo van wiplala roze en bruin polo van wiplala wit paars trui polo blauw groen paars trui met hartjes polo roze van hema polo-trui van hema groen en wit polo roze tuniekje-kleedje van premaman t-shirt roze t-shirt van cool island mini zomerpakje lichtpaars van folieke skipak roze zomersetje t-shirt en broekje groen bodywarmer wit met tekening t-shirt roze rokje zomerkleedje groen wit broekje van folieke pyjama roze mail me voor foto's op konijn_@msn.com
baby kleertjes meisje maat 74 wat zit er allemaal in. kleedje beige van magic dikke trui paars kleedje van otakar NIEUW:roze trui van zara baby roze broek setje uit trui en kleedje van babybebe polo roze winterkleedje grijs van cool island mini wintermuts met strikje beige kleedje esemble uit trui met knopen en broek jeansbroek wit pakje van folieke jeanskleedje van logg kleedje beige kleedje van folieke beige broekje van heure anglaise jeanskleedje van folieke rode wantjes mail me voor foto's op konijn_@msn.com
meisjes kleertjes maat 80 geel legging broekje van samson licht groen zomer broekje kleedje van petit filou bruin broekje van barbeurre lange broek mer rok erover trui met rits roze hoofddoekje van folieke bruin broek roze polo van samson mail voor fotos op konijn_@msn.com
meisjes kleren maat 86 licht beige broekje van babies kleedje overgooier paars polo regenjas grijs dikke trui paars mail voor fotos op konijn_@msn.com
meisjes kleren maat 92 beige zomerbroekje met onderaan roosjes broek lichtpaars gestreept bruin rok dat je ook lang kan maken jeanskleedje van winni the pooh trui met rits roze polo van musti mail voor fotos op konijn_@msn.com
baby kleertjes jongen maat 50 wat zit er in. beige winterbroek van babies wear 1x gedregen NIEUW:t-shirt NIEUW: zomerpake van h&m pakje tshirt winterbroekje lichtgrijs polo van babybaby pyjama 2 delig pyjama 2 delig pyjama van premaman 2 delig tshirt van h&m jasje muts en wantjes broekje met voetjes pyjama pyjama 2 delig polo van mexx pyjama 2 delig van wiplala polo 6 body's 1 lange mouw polo wit polo van new born muts slabbetje grijze sloefjes van nijntje mail voor fotos op konijn_@msn.com