babykleertjes jongen maat 56 wat zit erin broekje met voetjes van premaman broekje van folieke polo polo van joy&fun setje uit broek en trui winter shortje van petit barbeurre polo van babybebe trui met knopen tshirt van cirio tshirt jasje van tricky-tracks NIEUW:zomerpakje van premaman NIEUW zomerpakje van bout'chou pyjama of pakje wikkeltrui van folieke wit broekje met voetjes trui trui wiplala winter setje van winni the pooh groen trui met knopen en broek polo wit NIEUWolo hema polo wit pyjama pyjama pyjama 2 delig pakje van name it pyjama trui van l'enfant do beige sloefjes van katjes NIEUW: setje groen uit polo en broek groen tshirt van h&m pakje of pyjama van disney winni the pooh. 1 paar kousjes van micky mous pyjama pakje of pyjama van disney pluto pyjama of pakje van disney winni the pooh. ski pakje mail voor fotos op konijn_@msn.com
baby kleertjes jongen maat 62. wat zit er allemaal in. 3 delig setje van dirkje uit t-shirt bodywarmer en broek. polo van noppies wit polo blauw broekje hemd licht beige broek van babybaby NIEUWolo pakje blauw van petit filou polo bruin polo 3 kleuren van blauw beige polo van mm baby pyjama blauwe t-shirt tshirt van winni the pooh legging broekje van adidas blauw jasje pakje licht grijs van babybaby polo beige en wit legging broek blauw en wit groene pyjama blauwe pyjama pyjama 2 delig trui jeansbroek van winni the pooh trui van samson broekje van petit filou trui van dirkje polo van premaman polo van petit filou winter trui van orchestra 22 body's uit 8 lange mouwen en 14 gewone mouwen (3nieuwe) inde 22 body's mail me voor foto op konijn_@msn.com
baby kleertjes maat 68 jongen. wat zit er allemaal in. blauwe winterbroek jeansbroek jeansbroek beige broekje van folieke hemd-bloes van disney hoedje van h&m polo van musti tshirt van premaman zwarte trui van petit filou jeansbroek NIEUW:tshirt van dirkje pyjama van premaman pyjama van wiplala trui tshirt 2 onderbroeken polo van mexx rode trui van mexx tshirt van premaman witte polo pyjama zwarte broek tshirt van mexx polo met knopen van achter van orchestra berenpak beige trui groen tshirt blauw van esprit broek van babies polo blauw polo van dirkje broek wit blauw broek groen groene trui van premaman blauwe broek wit pakje of pyjama pyjama jasje-trui met knopen groen 1 paar kousen petje jasje van mexx pyjama polo van premaman pakje van cocoon pyjama pyjama pyjama schoen-kous wit setje uit tshirt en broek NIEUW:salopet van noukie's polo polo pyjama van babybebe mail voor fotos op konijn_@msn.com
baby kleertjes maat 74 jongen wat zit er in. soort body warmer trui met rits van babies wear. overgooier van obaibi polo van mexx tshirt soort body warmer trui met rits van cirio wit broek trui met rits van otakar winterjas van funny bunny trui met kap en rits van staccato trui pyjama van bout'chou pyjama tshirt beige winterbroek beige broek winter tshirt van mexx winterbroek mail voor fotos op konijn_@msn.com
Ben jij hier alleen maar om te verkopen of ben je elders ook nog actief? Ik benoem dat even in verband met de tips om veilig te kopen: "3. Wees alert wanneer iemand net lid is op Zwangerschapspagina en alleen berichten plaatst in het verkoop gedeelte."
Ik heb de spulletjes bekeken en ik denk niet dat het bij mijn meisje past in het seizoen. Maar toch bedankt voor het plaatsen ervan. Succes met de verkoop.
baby kleertjes maat 80 jongen. wat zit erin. hemd-bloes rood shortje wit polo trui van orchestra trui met rits trui van dirkje. mail voor fotos op konijn_@msn.com
baby kleertjes maat 86 jongen. wat zit erin. blauw tshirt blauw tshirt van ayupo NIEUW:beige tshirt van ayupo polo van mexx trui met rits tshirt van micky mous trui met rits polo tshirt tshirt salopet wit shortje mail voor fotos op konijn_@msn.com
kleertjes voor jongen maat 92. wat zit erin. 3 paar kousen. blauw tshirt hemd-bloes van here&there hemd-bloes van musti hemd-bloes van h&m logg jeansbroek jeansbroek van c&a NIEUW.muts en sjaal blauw. polo grijs shortje tshirt mexx tshirt van micky kids mail voor fotos op konijn_@msn.com
Ik bedoel hier op dit forum.. Want ik zie alleen maar berichten in dit topic en berichten in een topic over spullen ruilen, dus hier ben je eigenlijk alleen maar bezig je spullen kwijt proberen te raken.
ik lees ook veel andere verhalan hoor,ik ben hier niet alleen om mijn spullen kwijt te halen,iedereen verkoopt zijn spullen hier toch ook,ik vul mijn berichten aan want de mensen vragen in wat en welke zak zit wat.dus ik doe totaal niets verkeerd toch?of vindt u dan van wel?
Nou, ik vind het persoonlijk niet zo netjes om alleen maar je spullen te verkopen, verder 'n beetje te lurken en nergens anders dan in de verkoophoek wat te posten. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen... Succes er verder mee.