Bij deze bied ik de 3 schilderijen te koop aan. Komen uit een rookvrij huis en zijn nog prima in orde! De advertentie staat op marktplaats en er is tot nu toe 15,- opgeboden. Hiermee ben ik akkoord gegaan maar de bieder heeft ze tot nu toe nog steeds niet opgehaald! Telkens komt er weer wat tussen enz enz. Dit ben ik nu wel beu en bied ze dus opnieuw aan! Voor 12,50 op te halen in Drunen! Zijn alle 3 nog prima in orde. Marktplaats.nl > In goede staat! 3 ikea schilderijen, orchidee! - Huis en Inrichting - Woonaccessoires | Schilderijen, Tekeningen en Foto's
hi lotte, jazeker zijn ze nog te koop! zal het gereserveerde gedeelte eraf halen.. de bieder hft zn bod inmiddels ook verwijderd.. ik vond t allemaal maar een beetje raar! kon elke x niet om ze op te halen, elke x andere dag.. ja ik blijf gn 2 weken thuis om ze op te halen dus ja, ze zijn nog geheel beschikbaar!!
ze zijn 50x50 cm, nee opsturen echt liever niet.. dan komen dr weer verzendkosten bij en ben bang dat ze t niet houden :S
up !!! tevens bied ik deze 2 fauteuils aan, zie advertentie mp !! ze staan zo in de weg dat ze al voor 30,- per 2 weg mogen!!!! Marktplaats.nl > Te koop, 2 identieke groene fauteuils! T.E.A.B. - Huis en Inrichting - Fauteuils