diverse boeken

Discussie in 'Boeken' gestart door wendysunny, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    diverse boeken
     
  2. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Bekijk bijlage 166901

    buikgevoel
    304 pagina's
    'Ik ben er gewoon nog niet klaar voor. Elke keer als ik aan zwanger worden denk, bedenk ik me dat ik nog drie kilo moet afvallen, en dat ik écht geen negen maanden zonder wodka-martini's kan. En dan hebben we het nog niet eens over het roze rokje. Wat heeft het voor zin om dat te kopen, als ik het nog maar een paar weken aan kan? En ik móét het hebben! Hoe kan ik nou een moeder zijn? Moeders denken niet zo.'

    Lara Stone heeft als opleidingsadviseur op een privéschool in LA elke dag te maken met verwende rijke kinderen, en ze is er absoluut niet klaar voor om zelf zo'n schepsel op de wereld te zetten. Nog niet, althans. Niet nu alles zo lekker loopt in haar leven en ze net in maatje 36 past.
    Haar man denkt daar anders over; hij wordt liever vandaag dan morgen vader.

    Lara gaat overstag en is al snel zwanger. De hormonen gieren door haar lijf, de huilbuien zijn niet te stoppen, en haar buik groeit tot afgrijzen van haar vriendin en baas. Ondertussen heeft ze de taak gekregen om de onhandelbare Tick, dochter van een rijke filmregisseur, klaar te stomen voor de universiteit.

    Buikgevoel is een heerlijk boek in de categorie mom-lit dat veel herkenning op zal leveren bij elke (aanstaande) moeder en dat je met een brede glimlach op je gezicht leest. Het boek komt in het najaar als tv-serie op ABC.
    Elena is er nog niet in geslaagd haar gave geheel onder controle te krijgen, onbeheersbaar als die is., Om haar tegenstrever, de verschrikkelijke Duistere Heer, te kunnen weerstaan, moet ze eerst afreizen naar Aloa Glen. Een levensgevaarlijke onderneming.

    2x gelezen
    voorin staat mijn naam
    verder prima
    prijs: 2,76 porto
    en boek 4,00

    samen 6,76
     
  3. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    het geheime leven van een ploetermoeder
    Bekijk bijlage 166906


    Lucy Sweeney is een ploetermoeder: een zeer chaotische thuis-blijf-moeder van drie kinderen, en echtgenote van de systeemfreake architect Tom, ook wel Liefste Met Kort Lontje genoemd. Stapels wasgoed en afwas, ongeordende financin, ongeopende post, verloren contactlenzen, sleutels en creditcards zijn schering en inslag in huize Sweeney. Terwijl Lucy in alle huishoudelijke chaos probeert te overleven, al weken geen seks met haar man heeft gehad en Robert Bass, een Goddelijke Huisvader, haar aandacht op het schoolplein heeft getrokken, vindt ze het tijd om weer aan zichzelf te denken. De wederzijdse aantrekkingskracht tussen een Lucy en Robert begint als een aangename afleiding. Maar de spanning tussen hen wordt steeds groter. Als daar gedurende het schooljaar de relatiestrubbelingen bij komen van Onwaarschijnlijk Geslaagde Vriendin Emma, Sexy Single Mama Cathy, en Yammie Mammie No. 1 Isobel, wordt ze meegetrokken in een levensechte soap.

    Titel: Het geheime leven van een ploetermoeder
    Schrijver: Fiona Neill
    ISBN-13: 9789022994283
    Staat: Licht beschadigd, Paperback, ongelezen
    Prijs: 4,00
    porto 2,76

    samen dus 6,76 of af te halen
    of combineer meerdere boeken
     
  4. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    rest volgt binnenkort
     
  5. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  6. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  7. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    onderhandelen mag...
     
  8. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik wil babyface wel van je overnemen.
    Graag je gegevens via pb!
     
  9. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    babyface is verkocht aan siepie.. rest is er nog
     
  10. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  11. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Bekijk bijlage 167599 steve martini
    de gezworenen gouden beertjes boek nummer 313
    ongelezen
    6,00 inc porto
     
  12. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    geld is overgemaakt!
     
  13. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ceremonies en feesten
    geboorten
    van diverse geloven en culturen
    o.a. christelijk islamitisch boebhistisch joods

    Beschrijving

    Belangrijke ceremonies en feesten staan in deze serie centraal. Deze gebeurtenissen worden vanuit de verschillende wereldreligies (het boeddhisme, het christendom, het hindoeïsme, de islam, het jodendom en de sikh-religie) belicht en de religieuze gebruiken worden uitgelegd. Ceremonies en feesten sluit aan op de succesvolle serie Wat weten we over wereldreligies.

    De geboorte van een kind is vaak reden voor een feest. In dit boek lees je hoe de zes grootste religies van de wereld dit vieren. Ontdek waarom Hindoes de horescoop van een bay laten trekken, waarom christenen een aanstaande moeder met heilige olie zegenen en welke woorden een moslimbaby krijgt ingefluisterd.

    Bijzondere gebeurtenissen worden door ooggetuigen naverteld en citaten uit oude religieuze teksten tonen je de herkomst van deze belangrijke ceremonies.


    Recensie(s)

    NBD|Biblion recensie
    Dit boek gaat over tradities in zes verschillende geloven na de geboorte van een kind. In elk geloof zijn er bepaalde ceremonies en feesten. In de christelijke wordt een kind gedoopt, in de islamitische en joodse traditie wordt een kind besneden, in de boeddhistische en sikhtraditie is er een naamgevingsceremonie en in de hindoeistische traditie wordt het kindje kaal geschoren. In de beschrijvingen komen ook kinderen aan het woord die vertellen over geboorte en tradities in hun cultuur en geloof. Het boek is op een voor kinderen begrijpelijke manier ingedeeld; de beschrijvingen van de zes tradities staan op telkens vier pagina's met daarbij veel kleurenfoto's. Voor kinderen is het interessant om te zien dat de verschillende geloven weliswaar verschillende tradities hebben, maar dat er ook een aantal opvallende overeenkomsten zijn zoals de naamgeving en besnijdenis. Dit boek is vooral geschikt om werkstukken te maken of bij de geboorte van een kind. Het is voorzien van een inhoudsopgave, een duidelijk en volledig register en een verwijzing naar andere boeken en websites. Vanaf ca. 10 jaar.
    (Biblion recensie, Hannie Humme)

    Bekijk bijlage 167601
    prijs 6,50 inclusief portokosten
    prima staat
     
  14. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hopelijk heb je hem morgen, anders dinsdag....veel leesplezier
     
  15. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    klein leed op de wallen
    3,50 inc portohttp://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=167603&stc=1&d=1310905228
     
  16. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  17. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  18. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  19. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  20. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    zo dat waren de boeken eerst weer... er volgt later meer
     

Deel Deze Pagina