diverse flesjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vera, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hoi,
    ik ben van plan borstvoeding te gaan geven, maar het lijkt me evengoed nodig om wat flesjes in huis te halen toch? Ik heb er nu 1 met een speen vanaf 0 maanden en een paar met speen vanaf 3 maanden. Nu wil ik zelf smalle flessen/spenen gaan gebruiken en mijn moeder heeft juist brede flessen/spenen. Maakt dat iets uit? Kun je die gewoon door elkaar gebruiken? En heeft dat nog iets te maken met hoe vaak de baby een ander soort flesje krijgt? Want die brede dat zal dan maar af en toe (niet eens wekelijks) zijn. Alvast bedankt voor het antwoorden.
    Groetjes Vera

2. Niet meer actief

maakt niets uit hoor. Je kindje geeft zelf aan of ze die speen wel of niet fijn vindt.

Astrid die lurkte uit elke speen..

3. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Het kan idd dat hij/zij het andere speentje niet wil pakken..

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou het persoonlijk bij 1 soort speen houden. De spenen zijn toch anders van vorm en ook de hoeveelheid melk die uit het gaatje komt verschilt per speen.

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb bij mijn zoontje verschillende merken geprobeerd, maar alleen uit de difrax flessen dronk hij goed. Deze willen we voor onze tweede ook gaan gebruiken, als het lukt

6. Ik zou het ook bij 1 dezelfde houden, onze dochter wilde ook maar 1 soort, ik heb nu ook 1 soort, van avent, die heb ik thuis bij mijn moeder en op het dagverblijf hebben ze die ook.

7. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    1 soort gebruiken Event is gewoon het beste!

gr sofaan

8. Charos

Charos Lid

15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Ik had 3 verschillende flesjes en uiteindelijk gebruik ik er maar 1 en dat is de Avent.

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik heb alle soorten flessen en spenen van welk merk dan ook en ik ben toch weer bij de eerste geindigd..... bij avent zowel fles als speen!

En het bevalt mij uitstekend, help goed tegen krampje er komt wat minder lucht naar binnen! En de speen vind ik net op de borst lijken, bij de difrax verdween de hele speen in sem zijn mond :confused: en hij stikte iedere keer in zijn voeding terwijl hij omneo van nutrilon krijgt en dat is vrij dikke voeding !

10. Charos

Charos Lid

15 aug 2006
    87
    0
    0
    Oudenbosch
    Dat was bij Tijn ook het geval, de speen van Difrax gaat helemaal zijn mond in.

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Avent vond Cyenna juist helemaal niks.
    Ik heb dus van die dunnere spenen.

12. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Gossie, er zit dus nogal wat verschil in. Ach, ik probeer het gewoon uit en dan zie ik wel wat het beste werkt. Thanx voor alle antwoorden.

13. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ja gewoon probere! Die van mij was ook met alles tevrede! Ik vind die avent echt vreselijk beet houden..

14. Niet meer actief

wat vinden jullie van het merk bibi?

15. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    dodi fles en speen, is een drie standen speen.
    Luca lag in het zkhs, en moest een eigen flesje hebben, ze adviseerden in het zkhs om deze te kopen, vandaar. Ben er erg tevreden over, gebruik hem nog steeds.

Deel Deze Pagina