Hoi, ik ben van plan borstvoeding te gaan geven, maar het lijkt me evengoed nodig om wat flesjes in huis te halen toch? Ik heb er nu 1 met een speen vanaf 0 maanden en een paar met speen vanaf 3 maanden. Nu wil ik zelf smalle flessen/spenen gaan gebruiken en mijn moeder heeft juist brede flessen/spenen. Maakt dat iets uit? Kun je die gewoon door elkaar gebruiken? En heeft dat nog iets te maken met hoe vaak de baby een ander soort flesje krijgt? Want die brede dat zal dan maar af en toe (niet eens wekelijks) zijn. Alvast bedankt voor het antwoorden. Groetjes Vera
maakt niets uit hoor. Je kindje geeft zelf aan of ze die speen wel of niet fijn vindt. Astrid die lurkte uit elke speen..
Ik zou het persoonlijk bij 1 soort speen houden. De spenen zijn toch anders van vorm en ook de hoeveelheid melk die uit het gaatje komt verschilt per speen.
Ik heb bij mijn zoontje verschillende merken geprobeerd, maar alleen uit de difrax flessen dronk hij goed. Deze willen we voor onze tweede ook gaan gebruiken, als het lukt
Ik zou het ook bij 1 dezelfde houden, onze dochter wilde ook maar 1 soort, ik heb nu ook 1 soort, van avent, die heb ik thuis bij mijn moeder en op het dagverblijf hebben ze die ook.
Ik heb alle soorten flessen en spenen van welk merk dan ook en ik ben toch weer bij de eerste geindigd..... bij avent zowel fles als speen! En het bevalt mij uitstekend, help goed tegen krampje er komt wat minder lucht naar binnen! En de speen vind ik net op de borst lijken, bij de difrax verdween de hele speen in sem zijn mond en hij stikte iedere keer in zijn voeding terwijl hij omneo van nutrilon krijgt en dat is vrij dikke voeding !
Gossie, er zit dus nogal wat verschil in. Ach, ik probeer het gewoon uit en dan zie ik wel wat het beste werkt. Thanx voor alle antwoorden.
Ja gewoon probere! Die van mij was ook met alles tevrede! Ik vind die avent echt vreselijk beet houden..
dodi fles en speen, is een drie standen speen. Luca lag in het zkhs, en moest een eigen flesje hebben, ze adviseerden in het zkhs om deze te kopen, vandaar. Ben er erg tevreden over, gebruik hem nog steeds.