Dames, Ik ben nog opzoek naar een leuke en praktische luiertas. Waar hebben jullie de luiertassen gekocht? Ik heb er wel een paar gezien bij diverse babyhuizen (babypark Kesteren en de Prenatal) maar die vond ik allemaal een beetje saai... Ik vind een vrolijk kleurtje of motiefje eigenlijk leuker. Goede tips? Alvast bedankt voor jullie reacties Gr Diana
ik had een hele leuke gekocht bij de kruidvat voor 9,95 hij is roze/ rood met bloemen erop... maar mijn mannetje vind het meer een tas voor als je een meisje krijgt hihihihi klopt wel maar vond hem gewoon leuk. maar van de week kreeg ik mijn kraampakket binnen en daar zat DE tas in helemaal mijn kleur ( lime groen) en aangezien mijn wagen ook die kleur is kwam die wel goed van pas...
Mandy: Dan heb je echt geluk dat die in je kraampakket zat! Ik ben ook bang dat mijn mannetie een bloemetjes motiefje te "meisjes-achtig" vind, maar ik zal er toch vaker mee lopen. Dus heeft hij pech!
Die felgekleurde van Oililly zijn idd leuk Alleen een beetje duur, maar op marktplaats staan er ook altijd wel te koop. Ik vind ook de luiertassen van Little Company leuk. Er zitten fotovakjes op de taswaar je zelf fotootjes in kunt stoppen Ook de tassen van Kipling ijn fijn maar ook weer aan de dure kant..
Ik heb de mijne bij prenatal gekocht, gewoon een zwarte, ik zocht eigenlijk een grijse met lime groen, want dat is de kleur van mijn kinderwagen, maar kon die kleur nergens vinden.
ik zoek ook een lime groene maar kan hem ook nergens vinden! schijnt dat dat de zomer kleurtjes waren.. heb ik weer maar ik geef het nognietop!
Ik heb die ook gekocht. Maar ik vind de tas nu al niet leuk meer. Dus ik ga weer een andere kopen. Ik heb wel een leuke bij de hema gezien. Geen kleur, maar wel een leuke vorm.
Ik ga gewoon een grote handtas gebruiken. Als er een paar luiers, een potje zalf, wat doekjes en eventueel een schoon setje kleding in past is het al goed voor mij. En dat moet makkelijk lukken in een handtas.
als je een lime groene tas zoekt hier bij ons in beuningen hebben ze die nog wel hoor... weet niet precies hoe duur ze zijn ,maar 3 weken geleden hadden ze een paar modellen. tja of je moet bij het VGZ verzekerd zijn :-D @bossie ik gebruik die bloemetjes nu maar als vluchtkoffer en die lime groene voor de beeb...
Leuk vrolijke luiertassen van Oillilly vind je deze maand nog het goedkoopst via deze website: http://www.olliewood.nl/. Ze zijn hier zelfs nog goedkoper als op marktplaats, maximaal 42 euries. De tas van de Kruidvat was ook leuk, en goedkoop maar helaas niet meer leverbaar. De tassen van Kitchen Kitch zijn ook vrolijk om te zien, op deze site zie je waar ze dit merk verkopen http://www.kitschkitchen.nl/shops/shops.php?land=nl. De luiertassen kosten ongeveer 30 euries en er is er geeneen hetzelfde omdat ze allemaal een eigen print hebben. Veel succes!
En een potje en een flesje en een boterham en en en...haha.. Ik gebruik nu al een 3de luiertas. Eerst had ik een rugzak luiertas. Die vond ik te klein en daarvan gingen de ritsen steeds vanzelf open (werd geleverd bij quinny). Toen had ik er 1 gehaald bij de prenatal, 1tje met een flap die over de opening ging. Daar werd ik erg sjago van! Nu heb ik er 1 van little company.. en ik ben er super tevreden over! http://www.littlecompanyonline.nl/includes/getLargeRightSideImage.aspx?sProdImageURL=PhotoshoulderRed-2.jpg
Het duurt nog wel even voordat mijn baby potjes gaat eten en uit flesjes gaat drinken Het is maar net wat je gewend bent denk ik, ik ben gewend altijd zo weinig mogelijk spulletjes mee te nemen, ik hou niet van gesjouw Dan neem ik nog liever een plastic tasje met wat eten en drinken mee in het netje van de kinderwagen
Ik ben zeker niet gewend om met tassen te lopen. Ik had niet eens een handtas tot voor kort! Die dingen glijden altijd van mijn schouder, of ik vergeet ze, enz enz... Dus I hear you.. Maar ik kwam erachter dat ook een plastic tassie niet werkte. Alles doorelkaar, dan is de deksel van de sudocreme er weer af, luiers onder de sudo, kleren onder de sudo.. Vieze spuugdoekjes, stop je die bij de schone.. Ik ben eraan gaan geloven! Het KAN zomaar handig zijn..hihi
Mijn eerste tas was een "goedkope" bij een babyzaak, ding was met een maand of 5 stuk...Toen verder gedaan met plastic tasjes, maar vond dat toch niet echt handig. Nu ben ik zwanger van de 2e en heb er 1 via marktplaats gekocht. Het is een zwarte van BabyInovations. Ding kost nieuw rond de 80 euro, nu heb ik er 17,50 voor betaald en hij is werkelijk nog als nieuw, zo weinig gebruikt nog door de vorige eigenaar. Ben d'r echt superblij mee!
ik wist niet dat ik die van olily leuk zou vinden! Hahaha maak me gek ik heb een leuke gezien bij de prenatal voor 25euro ofzo.. en een hele leuke bij babyplanet maar die koste alweer 80 euro! en dat vond ik een beetje gekkewerk wie weet een van olily hhahaha
Sorry lees het nu pas. Ik heb het gekocht in een tassenwinkel, weet niet eens hoe die heet. Maar wel een duurdere tassenwinkel he, want er zijn er tegenwoordig zoveel. Succes